Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kom je op een officiele SGW, hindernis 8 het water, paard kijkt drie keer en je kunt weer naar huis....Zo leer je toch nooit wat
(vaak nog in groepjes ook met zo'n training...) En onderweg in het bos sta je weer, gaat u maar weer naar huis...
Wil alleen nog crossen als iemand me een goed doorgereden SGW-paard ter beschikking stelt
En aangezien die kans ongeveer gelijk is aan nul houdt het voor mij wsl op
Het moet wel hobby blijven hoor...Er is niets zo mooi als het rijden van een SGW, maar het moet wel haalbaar blijven
Lielle schreef:Het staat ergens in zeg-je-zegje op de sgw site, echt HET communicatiemiddel van de KNHS

Jos Houben schreef:Stap zsm over op de pinnen zoals gebruikt in Boekelo en Breda; de breekbomen breken internationaal niet door;
De reacties van Edith, Jos en Christel ann vind ik trouwens ook prima, heb nu nog niet echt iets toe te voegen, maar ik zal het eens in de gaten houden voor de verandering

Karin schreef:
Schitterend: staat de hele Nederlandse SGW-kalender er op, enkele EK's en dan bij augustus heel droog 'Athene (Griekenland) - Olympische Spelen'. Lijkt me voor Retje nog net iets te hoog gegrepen.
ik had precies dezelfde reactie
Pablo durft het ook nog niet helemaal denk ik 
Ik heb alles erin geschreven..
Zelfs kampioenschappen.. Dat hebben ze toch nog nooit gedaan? Niet dat ik het erg vindt hoor, integen deel
Is juist lekker dichtbij voor mij
Lielle schreef:yes, de kalender is online! Morgen inschrijven
marieketencate"]
[quote="Lielle schreef:yes, de kalender is online! Morgen inschrijven