Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
demo_love schreef:Scum schreef:Los daarvan wil dat niet zeggen dat een beginnende ruiter met een Z paard zo gemakkelijk de punten gaat halen.
Een gemiddelde ruiter met les moet dat volgens mij makkelijk kunnen. Een z-paard heeft al zoveel balans en ervaring.
demo_love schreef:Scum schreef:Los daarvan wil dat niet zeggen dat een beginnende ruiter met een Z paard zo gemakkelijk de punten gaat halen.
Een gemiddelde ruiter met les moet dat volgens mij makkelijk kunnen. Een z-paard heeft al zoveel balans en ervaring.
Martine1972 schreef:dat dressuur is niet zo moeilijk, dat kun je thuis oefenen maar voor springen moet je echt weg. veel oefenparcoursen rijden en als je een stoer paard hebt die niet bang is kun je snel bb parcoursen lopen. en dan is een b parcours springen nog een hele uitdaging. je moet hier echt mee gaan oefenen anders ben je te laat
jsofie schreef:Was zomaar nieuwsgierig of TS inmiddels al wat progressie heeft geboekt met de wedstrijden? Ik hoop het!
Wat fijn, dan kun je in elk geval verder met wat je van plan was