Email KNHS betaling?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: Email KNHS betaling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:32

O dear serieus?
Ik krijg het ook in finbox, of nouja mijn vader. En als hij ergens geen kaas van gegeten heeft :+
Vind het overigens al apart dat ik niet in mijnknhs het rekeningnummer kan aanpassen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:43

In mijn KNHS stond bij mij ook alles nog op post dus klopt niets van.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:44

Ik heb inmiddels mail ontvangen met hun excuses dat ze de rekening twee keer verstuurd hadden :) hier is het dus rechtgezet.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:53

Het is hier inmiddels ook rechtgezet, de rekening bleek uiteindelijk toch wel te kloppen, op de handelingskosten na en dat is nu ook aangepast. Het heeft allemaal wel wat moeite gekost...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:46

Ik heb mijn rekening via de mail mogen ontvangen :D

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:26

Ik zag net dit topic toevallig voorbij komen en ik had deze e-mail dus ook gehad. Ik dacht dus dat mijn ouders wel een brief hierover zouden krijgen (zoals het altijd ging), dus mailtje verwijdert en er niet over gepraat verder. Maar betekend dit dus dat je er geen brief over krijgt of een factuur? Ik ben net ingelogd op mijn knhs, en daar vroeger ze meteen om mijn IBAN. Maar mijn ouders zijn daar nu nog verantwoordelijk voor (nog geen 18 jaar). Hoe hebben jullie dit opgelost?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:30

Je krijgt géén aanvullende brief/rekening. Ik zou vanavond met je ouders even achter de computer gaan zitten en het samen in orde gaan maken.

Alhoewel ik al jaren via FinBOX betaal, of in elk geval via een nota die meteen in mijn internetbankieromgeving terechtkomt, kreeg ik toch dit weekend alsnog een betalingsherinnering. Voor een factuur die ik wel wil/moet betalen, maar ik heb het origineel simpelweg nooit gekregen.... De KNHS maakt er wat dit betreft een rommeltje van. Jammer, want het ging al 3 jaar supermakkelijk zo digitaal :)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:33

Jawel, je krijgt uiteindelijk een herinnering. Heb ik vrijdag binnen gekregen. Gewoon op papier.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:35

Ik vraag mij af waarom dan de kinderen ineens het factuur krijgen over het e-mail adres. Terwijl voorgaande jaren alles over de post ging, voor de ouders. Of zou het er mee te maken hebben dat ik dit jaar 18 word?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:36

Tendance schreef:
Jawel, je krijgt uiteindelijk een herinnering. Heb ik vrijdag binnen gekregen. Gewoon op papier.

Klopt, maar bij je originele factuur krijg je géén aanvullende brief die je vertelt dat je moet betalen. Dan is dat mailtje dus het enige wat je krijgt, of een melding in FiNBox. Als dat dus goed gaat, anders weet je van niks...

@Bopje: de KNHS zal zelf wel verzonnen dat dit zo handiger is. In Mijn KNHS kun je dacht ik aangeven hoe je je factuur wilt ontvangen.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:36

als je maar lang genoeg wacht dan ontvang je een betalingsherinnering per post.

Ik kreeg dus geen rekening per mail, alleen een betalingsherinnering met bedrag in de onderwerpregel en geen factuur, in de ongewenste mailbox. Gezien de vele spookfacturen die de ronde doen heb ik dit genegeerd.

Ik had namelijk geen factuur ontvangen. Omdat ik maar geen rekening per post of via mail kreeg en niets met Finbox doe, en ook niets bij mijnknhs.nl kon vinden, heb ik de servicedesk gemaild. Automatisch antwoord gaf aan dat ik binnen enkele weken reactie kreeg. Zaterdag kwam er een betalingsherinnering per post, promt stond mijn factuur wel bij mijnknhs

Maar helemaal goed gaat het dus niet bij de KNHS.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:39

Hilli schreef:
Tendance schreef:

Klopt, maar bij je originele factuur krijg je géén aanvullende brief die je vertelt dat je moet betalen. Dan is dat mailtje dus het enige wat je krijgt, of een melding in FiNBox. Als dat dus goed gaat, anders weet je van niks...

@Bopje: de KNHS zal zelf wel verzonnen dat dit zo handiger is. In Mijn KNHS kun je dacht ik aangeven hoe je je factuur wilt ontvangen.

Dat is een manier om je personeel aan het werk te houden. Ze moeten toch wat nu iedereen zijn eigen startpas aanmaakt en er wel genoeg geld is om die werknemers te betalen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:09

Hilli schreef:
Tendance schreef:

Maar ook dat klopt niet. :( in mijn Knhs staat het op post maar volgens hun zou de factuur digitaal gestuurd zijn (wat ook niet het geval was)...

Nouja klopt wel alleen Knhs doet het niet. :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:35

Even een schopje, ik kreeg net weer een brief van de knhs, dat ze mij nu 82 euro gaan betalen.. :') Nog meer mensen die deze brief gehad hebben?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:37

Ik niet ik heb heb KNHS al eerder gemaild en mijn rekening betaald :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:41

Ja, ik heb dus ook al betaald.. Maar zij willen mij nu gaan betalen volgens die brief. Vind ik niet erg verder of zo :Y)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:45

huh oo dat is raar :S Die brief wil ik ook wel. :+