Ik krijg het ook in finbox, of nouja mijn vader. En als hij ergens geen kaas van gegeten heeft

Vind het overigens al apart dat ik niet in mijnknhs het rekeningnummer kan aanpassen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tendance schreef:Jawel, je krijgt uiteindelijk een herinnering. Heb ik vrijdag binnen gekregen. Gewoon op papier.
Hilli schreef:Tendance schreef:Jawel, je krijgt uiteindelijk een herinnering. Heb ik vrijdag binnen gekregen. Gewoon op papier.
Klopt, maar bij je originele factuur krijg je géén aanvullende brief die je vertelt dat je moet betalen. Dan is dat mailtje dus het enige wat je krijgt, of een melding in FiNBox. Als dat dus goed gaat, anders weet je van niks...
@Bopje: de KNHS zal zelf wel verzonnen dat dit zo handiger is. In Mijn KNHS kun je dacht ik aangeven hoe je je factuur wilt ontvangen.
Hilli schreef:Tendance schreef:Jawel, je krijgt uiteindelijk een herinnering. Heb ik vrijdag binnen gekregen. Gewoon op papier.
Klopt, maar bij je originele factuur krijg je géén aanvullende brief die je vertelt dat je moet betalen. Dan is dat mailtje dus het enige wat je krijgt, of een melding in FiNBox. Als dat dus goed gaat, anders weet je van niks...
@Bopje: de KNHS zal zelf wel verzonnen dat dit zo handiger is. In Mijn KNHS kun je dacht ik aangeven hoe je je factuur wilt ontvangen.
in mijn Knhs staat het op post maar volgens hun zou de factuur digitaal gestuurd zijn (wat ook niet het geval was)...