Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hij mag nog een jaar op de wei door brengen voordat ik iets met hem kan gaan doen, hij is pas 2 jaar namelijk

e wissels bevestigen
Aukelizzy schreef:Leuk topic!
Mijn doel was om met mijn 5 jarige Z1 startgerechtigd te zijn en dat is gelukt! We hadden eind november meer dan genoeg punten om over te gaan.
Mijn doel voor 2014 is om met dit paard begin januari Z1 te starten, februari voor het eerst kur met hem rijden en eind van het jaar wil ik zz licht starten en het liefst ZZ zwaar startgerechtigd zijn.
Aukelizzy schreef:Aukelizzy schreef:Leuk topic!
Mijn doel was om met mijn 5 jarige Z1 startgerechtigd te zijn en dat is gelukt! We hadden eind november meer dan genoeg punten om over te gaan.
Mijn doel voor 2014 is om met dit paard begin januari Z1 te starten, februari voor het eerst kur met hem rijden en eind van het jaar wil ik zz licht starten en het liefst ZZ zwaar startgerechtigd zijn.
Zo zie je maar dat er in de paardensport niks te plannen valt... Begin januari liep hij een fikse blessure op en na heel wat gedokter en gekwakkel gaat het nog steeds niet goed. Hij gaat nu de wei op voor een jaar in de hoop dat rust hem goed doet. Maar k vrees dat dit einde sportcarriere is... En ben d'r vreselijk ziek van.
daarmee rij je ze naar mijn idee stuk....
masja schreef:Volgend jaar hoop ik Zabor verkocht te hebben, Tiara en Verona weer fit en gezond te hebben en beiden succesvol in het Z2 te kijgen en te houden. (Carriere op het werk zit in de lift en heb ik nu de focus op)
Maar plannen zijn plannen. Niets zo veranderlijks als een mens. Het kan zomaar zo zijn dat een van de paarden weer verkocht wordt en er een jonkie voor terug komtOok wel erg leuk!
Interessant om volgend jaar weer terug te kijken op de doelen.
Haha! listiglistje schreef:Aukelizzy schreef:
Zo zie je maar dat er in de paardensport niks te plannen valt... Begin januari liep hij een fikse blessure op en na heel wat gedokter en gekwakkel gaat het nog steeds niet goed. Hij gaat nu de wei op voor een jaar in de hoop dat rust hem goed doet. Maar k vrees dat dit einde sportcarriere is... En ben d'r vreselijk ziek van.
Ik vond het zelf persoonlijk wel allemaal wat erg jong en sneldaarmee rij je ze naar mijn idee stuk....
Ik weet niet wat de blessure is, of het wel of niet gerelateerd daaraan is, dus daar ga ik niet over speculeren.
Grote ambities oké, maar als het paard niet voor de verkoop is of andere belangen aan vast zitten, waarom vraag ik mij dan af?
Ik ben met mijn eigen paard pas met 5 gestart, L1 en per klasse expres een jaar blijven zitten.
Met 8 pas Z1 en nu met 9 pas Z2...hij moet nog langer mee en het gaat allemaal snel genoeg.
Hij is niet voor de verkoop dus ik heb ook geen haast.
Maar goed dat is mijn mening, ieder de zijne...ook al vind ik het heel erg zuur voor je en ook voor het paard
Aranel schreef:Leuk topic
Ik wil in 2014 in ieder geval M2 mogen starten. In januari ga ik M1 starten dus heb nog geen idee hoe dat zal gaan, haha.
En verder veel bosritten maken bij onze nieuwe stal waar we in januari heen gaan
in juni mocht ik al over maar we gaan ons debuut in oktober pas maken