aller 1st wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 18:26

hartjetarka schreef:
Hoe vaak moet ik t nog zeggen, we verbeteren je gewoon ja

tuurlijk

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:08

De eerste wedstrijd is altijd spannend. Vraag anders of je als 1 van de eerste mag starten. Dan is het nog redelijk rustig en soms mag je de ring gaan verkennnen. Als je bij het secetariaat dat aangeeft zal dat best wel mogen. Of als dat niet mag zoek je een plekje waar je even kan longeren. Probeer ontspannen te gaan zitten. Per onderdeel gaan rijden. Niet blijven hangen als iets verkeerd gaat, maar je concentreren op het volgende onderdeel. Probeer je paard netjes te laten lopen en netjes rechtop gaan zitten. Rij anders thuis al een paar keer je proefje dat je weet wat er gaat komen. Succes!!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 11:25

JannaS schreef:
De eerste wedstrijd is altijd spannend. Vraag anders of je als 1 van de eerste mag starten. Dan is het nog redelijk rustig en soms mag je de ring gaan verkennnen. Als je bij het secetariaat dat aangeeft zal dat best wel mogen. Of als dat niet mag zoek je een plekje waar je even kan longeren. Probeer ontspannen te gaan zitten. Per onderdeel gaan rijden. Niet blijven hangen als iets verkeerd gaat, maar je concentreren op het volgende onderdeel. Probeer je paard netjes te laten lopen en netjes rechtop gaan zitten. Rij anders thuis al een paar keer je proefje dat je weet wat er gaat komen. Succes!!

zo wie zo kan ik me paard logeren bij mijn op stal daar hebben een aparte bak voor. En denk dat ook thuis ga los rijden. En thuis heb al paar keer geoefend voor dat ik weg ging. En bij mij op club mag zo wie zo. de bak verkennen voor dat je begint. En als 1 ste vind ik juist eng maar als ik zo als 1 ste woord indeelt dan maakt me op zich ook niet uit. En volgens mijn zijn bij indoor bij ons zijn zo wie weinig B Volgens mijn en zo wie kom der weinig mensen meestal in ochtend. maar bedankt voor tip en toen valig ken ik het secretariaat heel goed.

Celiien

Re: aller 1st wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:49

Kleine verbetering: zo wie zo= sowieso, maar 't is een rotwoord!

Verder al verbetering qua tekst in je laatste stuk!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 18:51

Celiien schreef:
Kleine verbetering: zo wie zo= sowieso, maar 't is een rotwoord!

Verder al verbetering qua tekst in je laatste stuk!

Dank je.