Wat mij opvalt aan wat jullie organiseren, is dat jullie in korte tijd meerdere concoursen organiseren.
Ik als ruiter zonder zak goud (
) moet dan keuzes gaan maken, want om elke keer weer in te schrijven, en zo rond de 60 euro per keer kwijt te zijn.... Is veel geld...Dan kies ik een of twee keer je locatie, maar de andere keren niet,of juist een keertje een andere plaats omdat wisseling fijn is.
Qua indeling en wat je benoemd klinkt het als een hele fijne locatie, en zo te horen doe je er veel aan om wedstrijdruiters te werven, dus dat is absoluut een positief punt

Maar mensen gaan gewoonweg niet wekelijks concours rijden, kost veel geld,training, en dan ben je met een beetje pech zo alle klasses door. Wat doe je dan met je paard?

Ikzelf reed vroeger altijd fanatiek elke twee weken een concours hier in de omgeing, maar tegenwoordig alleen nog rasgebonden concoursen. Kost 5x zoveel geld ( paarden moeten er vaak overnachten ook) is vaak minimaal 2 uur rijden enkele reis, en rij hierdoor misschien nog maar 3 of 4 concoursen per jaar. Maar bevalt stukken beter omdat de sfeer zo leuk is en je veel mensen persoonlijk kent

. Die Z ruiters moeten toch echt wel zonder hekjes kunnen, de lagere klasses hebben er baat bij met jonge, slingerende paarden.
) dus de uitslag is tevoren vaak al bekend. Hier in BRD mooie zandbanen, wel even duur en vaak heel goed geschoolde en ervaren juryleden. Op die manier mag het van mij wel wat kosten, hoewel ik als student natuurlijk ook beperkt in budget ben.
Ik wacht echt serieus al maanden op iemand die deze stap durft/gaat zetten.