bibiDannie schreef:[naam] schreef:Mag je ook bontgekleurde rijjasjes?
Haha heel grappig, maak een eigen topic aan
Waarom? Kan toch net zo goed hier, hier zijn mensen met verstand van zaken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bibiDannie schreef:Nies_ schreef:Ik snap niet dat je uberhaupt een startkaart aanvraagt voor dat je de reglementen een beetje kent en al helemaal niet waarom iemand geen vraag mag stellen in een topic wat door een ander gestart is. Wat een onzin zeg.
Het enige ongepaste wat ik hier zie zijn de opmerkingen van TS.
Ik had aan het begin gezegd dat mensen hadden gezegd dat het wel en niet mocht dus dacht ik ik vraag het op Bokt.nl
Citaat:Vaste regels
•Vragen die simpelweg kunnen worden beantwoord door de disciplinereglementen op de site van de knhs (http://www.knhs.nl) door te lezen, worden op slot gezet. Als je denkt dat je een gegronde reden hebt waarom jouw vraag niet eenvoudig op te zoeken valt, geef dan in het topic aan wat je zelf al hebt gedaan om het antwoord te vinden.
bibiDannie schreef:Mensen ik zeg het een laatste keer: mijn vraag is beantwoord en iedereen die hier nog begint over wat gepast is en wat niet en andere dingen die niks met het onderwerp te maken heeft zal ik met plezier melden
_San87_ schreef:bibiDannie schreef:Mensen ik zeg het een laatste keer: mijn vraag is beantwoord en iedereen die hier nog begint over wat gepast is en wat niet en andere dingen die niks met het onderwerp te maken heeft zal ik met plezier melden
Jij hoeft trouwens ook niet zo hoog van de toren te blazen. Je bent 14, je kunt best wat respectvoller reageren naar andere mensen toe.
Rijd je trouwens wedstrijden in Nederland? Of in België? In België mag je namelijk niet zomaar alle kleuren aan.
_San87_ schreef:Maartenn schreef:Waarom zou ik een eigen topic aanmaken?
Ik reageer op jouw (overigens domme) vraag.
Wat goed van je. TS is 14 en komt net op bokt kijken, weet misschien nog niet zo goed hoe het werkt en stelt een normale vraag. Niet iedereen van 14 zit met zijn of haar neus in het paardennieuws of weet op de site van de KNHS te vinden wat wel en niet mag.
_San87_ schreef:noahlady schreef:ik verdoe jouw tijd toch niet? hoop ik??
Sorry... dat was echt niet mijn bedoeling hoor!
Ik dacht even aan de hand van je reacties dat ik met een puber te maken had. Boy was I wrong... Gedraag je eens een beetje naar je leeftijd zeg, mijn god wat kinderachtig.
bibiDannie schreef:_San87_ schreef:
Jij hoeft trouwens ook niet zo hoog van de toren te blazen. Je bent 14, je kunt best wat respectvoller reageren naar andere mensen toe.
Rijd je trouwens wedstrijden in Nederland? Of in België? In België mag je namelijk niet zomaar alle kleuren aan.
Daarom is dit toch ook geen domme vraag, maar ik rij in Nederland wedstrijden
noahlady schreef:_San87_ schreef:
Ik dacht even aan de hand van je reacties dat ik met een puber te maken had. Boy was I wrong... Gedraag je eens een beetje naar je leeftijd zeg, mijn god wat kinderachtig.
TTss en jij bent??