Animo voor I-phone voorlees-app dressuurproefjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Is er animo voor dit idee

Nee, lijkt me helemaal niets en overbodig
21 (5%)
Nee, ik heb geen Iphone
80 (21%)
Ja, lijkt mij een leuk idee maar ik zou er niet voor betalen
109 (28%)
Ja, lijkt mij een leuk idee en ik zou er 0,50€-1,50€ voor betalen
65 (17%)
Ja, lijkt mij een leuk idee en ik zou er 1,50€-3,00 voor betalen.
65 (17%)
Ja, lijkt mij een leuk idee, en ik zou er €3,00-5,00 voor betalen.
39 (10%)

Totaal aantal stemmen: 379

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:44

Zou wel willen maar heb android..
Zou er verder ook niks voor willen betalen..

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:44

Lijkt me enorm handig, ik loop ook altijd tegen het probleem aan inderdaad. De prijzen die in je poll benoemd staan, zijn deze per proef of voor de proeven tot het M2 allemaal? :)

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 16:48

De prijzen in de poll zouden voor de app zijn, waar alle proeven tot en met het m2 beschikbaar zouden moeten zijn, mocht alles lukken.

Joscaa

Re: Animo voor I-phone voorlees-app dressuurproefjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:54

Ah okay, dan vind ik het de 5 euro zeker wel waard, als je dan lekker je proefjes kan trainen waar en wanneer je maar wilt zonder aan iedereen te vragen of ze je even willen helpen, ideaal! +:)+

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:55

lijkt mij ook heel handig! misschien is dit in de toekomst ook toch wel handig zo'n ding in je zak ipv een schreeuwende voorlezer toch op wedstrijd! geeft de proef ook wat meer rust denk ik :) en anders voor het oefenen is het ook ideaal :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:59

xanax schreef:
Anne_mieke88 schreef:
je zou contact op kunnen nemen met deze site: http://www.mygpstracker.nl
Hun hebben wel manieren om tot de meter nauwkeuring te meten..

Dat zal ook wel op 3meter zijn.

wikipedia naar GPS en lees dat even na :)

Andere mogelijke oplossing: voice control, kan je eventueel zelfs in het midden van je proefje een onderdeel dat fout ging herhalen :)

even nagevraagd... tot 2 meter (mits buiten) maar dat is al beter dan 3 meter :)

_BalouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:01

Lijkt me superhandig, alleen ik heb een androidtelefoon.. En ik denk dat ik het nauwelijks kan horen, want ik rijd buiten en als de foon aan het begin van de bak ligt, en ik rijd helemaal in de verste hoek.. :o

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:04

.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 10-06-22 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

xanax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:05

xBalou schreef:
Lijkt me superhandig, alleen ik heb een androidtelefoon.. En ik denk dat ik het nauwelijks kan horen, want ik rijd buiten en als de foon aan het begin van de bak ligt, en ik rijd helemaal in de verste hoek.. :o

telefoon in je zak, en oortje inpluggen lijkt me de bedoeling ... :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:06

Super idee! kan dit dan ook doorgevoerd worden in de FNRS.

_BalouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:11

xanax schreef:
xBalou schreef:

telefoon in je zak, en oortje inpluggen lijkt me de bedoeling ... :)

Whaha! :') Daar had ik nog niet aan gedacht ! :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:11

Leuk idee!
Heb alleen geen Iphone en zou er zeker geen 5,- euro voor betalen, hoogstens 1. Woon namelijk op nog geen 2 minuten lopen van huis. Soms whats app ik mijn moeder even of ze een proefje wilt voorlezen. Die komt dat even aangewandeld en is met +- 10 minuten gewoon weer thuis als ze beide heeft voorgelezen. Daarnaast ken ik alle onderdelen wel, en oefen ik ze juist niet te veel in de volgorde van de proef. Dan gaat mijn paard voor zichzelf denken namelijk.
Ik denk dat het grootste probleem de tijd gaat worden tussen de onderdelen. Verschil tussen een groot paard en klein paard is al aardig wat, laat staan als je ook met een pony wilt oefenen.

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:30

Miss_lizje mischien zoals iemand al opperde,een stokmaat in kunnen vullen

Niekje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:36

Ik vind het een super goed idee! Mits het inderdaad goed werkt op GPS! Ben super benieuwd hoe het in werking gezet gaat worden! :D Zelf heb ik wel een Iphone, dus is het dan weer jammer als het op de Android komt haha :')

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:37

Op voorwaarde dat het ook voor Android beschikbaar is, zou ik er wel tot €5,- voor over hebben.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:37

Stokmaat zegt ook niet alles. Mijn reusje word in arbeidsdraf gerust ingehaald door zijn buurman die zeker 15 cm kleiner is. Die is gewoon veel vlugger met zijn benen, maar misschien is dat wel een uitzondering.

Maar Alleen met stokmaat al moet je best veel "onderzoek" doen naar tempo. Vind het idee echt wel tof hoor! Maar ik denk dat als je alles wat er bij komt in je ontwerptijd mee moet nemen de kosten voor de app misschien wel te hoog moeten worden wil je rendabel zijn. Ik denk dat het aantal mensen dat echt boven de 3 a 4 euro hiervoor wilt betalen tegenvalt.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:38

Ik heb zelf ook al aan zoiets lopen denken, maar heb er verder niks mee gedaan in de zin van het uitvoeren ofzo.

Dus ik zou het zeker kopen voor max 5 euro, maar ik heb ook android...

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:19

Echt super handig joh!!

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 21:01

xBalou schreef:

doe hem in je zak :j

eefjj22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 21:06

Lijkt me zeker handig! Rij momenteel geen wedstrijden, maar ik zou het rustig gebruiken om de oefeningen te trainen bij mijn jonge paard en mijn bijrijdpaard! Misschien kun je er dan ook extra oefeningen opzetten om de lastigere oefeningen onder de knie te krijgen, bijvoorbeeld uitleg van de hulpen of oefeningen waardoor je paard soepeler wordt om het voor te bereiden op moeilijkere oefeningen.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:16

Ik vind het eigenlijk helemaal niks, sorry :o
Als ik een proef oefen is dat ook echt oefenen en is het lang niet altijd zo dat ik hem in één keer direct volledig rijd. Ik probeer eens wat uit of doe een onderdeel opnieuw, niet handig als je 'voorlezer' dan van slag raakt.
Daarnaast vind ik thuis proeven rijden zelf alleen nuttig als er ook iemand bij staat die mij meteen tips geeft. De losse onderdelen oefenen kan ik thuis ook, een hele proef rijden vind ik alleen zin hebben als je dan ook echt de puntjes op de i gaat zetten en naar de afwerking gaat kijken en dat doe ik altijd met mijn instructrice. En als die er toch staat, kan ze net zo goed meteen even voorlezen. Ik zou het dus niet gebruiken, ten eerste omdat het niet nodig is maar ook omdat ik het niet in kan zetten op een manier die zinnig is in een training.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 16:37

Lijkt me een goed plan, echter ik heb een android telefoon. Wanneer het daar ook goed zou werken zou ik er tot 3 euro voor over hebben

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 19:38

super idee
vraag me alleen af hoe dat zit met tempo verschillen
heb er zeker wel een paar euro voor over ;)

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:31

Handige app, hoewel ik na een paar keer voorlezen of doorlezen meestal het proefje wel uit m'n hoofd ken tijdens oefenen. Leuk origineel idee, vraag me alleen af hoe dit te realiseren valt qua tempoverschillen. Zou er wel wat aan uitgeven, maar zeker niet meer dan 4/5 euro.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 00:03

Ja! Toevallig zat ik hier laatst nog aan te denken.
Niet in de vorm van een app (al is dat natuurlijk ook een goed idee), maar ik dacht meer aan mp3'tjes/cd.
Maar als het goed werkt heb ik er maximaal 3 euro voor over.