zilverkenny schreef:en teveel op de hand rijd
zilverkenny schreef:Ten eerste was de galop niet het probleem, en ten tweede had ik haar helemaal lange teugel gegeven en wilde mijn paard denk ik ook wel weg van de spanning die er hing.
Misschien dat de jury nog wel goede punten had die je kunt verbeteren wanneer het niet goed gaat.
Ik weet niks van het neurologische probleem, maar stijgeren is heftig verzet en misschien een reactie op/door het probleem. Echter kun misschien je jezelf nog verbeteren om een andere (mindere heftige) reactie te krijgen van het paard als het paard zich niet prettig voelt...
Als ze er uiteindelijk wel langsgaan zie je altijd dat dat met enige pit is en het liefst even uitwijken "want dat ding kan me opvreten".

gelukkig zal t vast niet weer zo gaan als toen
en heb je zelf ook wel door dat je uit frustratie ws zo gereageerd hebt.hopelijk kun je vd week mis erachter komen of je paard ergens mee geholpen kan worden..succes iig groetjes deess
. Dan vraag ik mij altijd af: stel dat je bij zo iemand je paard in training hebt staan en die zich op deze manier gedraagt tov je paard. Hoe gaat dat thuis dan als er niemand staat te kijken??