Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jury schreef:Simpie, ik hoorde dit al in het voorjaar en schrok toen al erg hoe de "top" van de knhs dit een super idee vind. De argumenten die jij nu beschrijft en andere werden eigenlijk niet opgenomen als zijnde serieus.
simpie schreef:jury schreef:Simpie, ik hoorde dit al in het voorjaar en schrok toen al erg hoe de "top" van de knhs dit een super idee vind. De argumenten die jij nu beschrijft en andere werden eigenlijk niet opgenomen als zijnde serieus.
Wij zijn als Kring bestuur ook erg benieuwd hoe deze vergadering gaat lopen. Onze voorzitter heeft inmiddels zelfs gesproken met de directie van het KNHS en we hopen hun toch ook echt duidelijk te maken dat dit een heel groot nadelig effect heeft op de wedstrijdsport. Hun argument dat andere provincies zoals Gelderland, Brabant enz. hier geen problemen mee heeft omdat hun toch vaak starten op gras is erg leuk, maar hoe moet oa. Zuid-Holland dit doen die niet zoveel beschikking heeft over dit soort terreinen? Er werd zelfs letterlijk gezegd dat wij in Zuid-Holland maar pannenkoekwedstrijdjes organiseert, maar dit is iets wat in de afgelopen jaren zo gegroeid is, waar wij nu niks meer aan kunnen veranderen.
jury schreef:Teddy, deze regel geldt voor alle jaargetijden en locaties op basis van het reglement
Betreffend artikel uit het dressuurreglement Art. 124 lid 10 (ff in het kort)
De tweede proef van dezelfde combinatie tijdens dezelfde wedstrijd dient altijd door een ander jurylid te worden beoordeeld dan de eerste proef.
uitzondering:
Z1 of Z2 < 10 combinaties
slechts ruimte is voor 1 ring
simpie schreef:Er werd zelfs letterlijk gezegd dat wij in Zuid-Holland maar pannenkoekwedstrijdjes organiseert, maar dit is iets wat in de afgelopen jaren zo gegroeid is, waar wij nu niks meer aan kunnen veranderen.
KarinvdM schreef:simpie schreef:Er werd zelfs letterlijk gezegd dat wij in Zuid-Holland maar pannenkoekwedstrijdjes organiseert, maar dit is iets wat in de afgelopen jaren zo gegroeid is, waar wij nu niks meer aan kunnen veranderen.
Ik heb jaren geleden een tijdje in ZH gewoond en ik heb me daar verbaasd over de grote hoeveelheid kleine wedstrijden die dicht bij elkaar in de buurt georganiseerd worden. Wat mij betreft zou het wel beter zijn als er minder georganiseerd zou worden waardoor de deelname per wedstrijd groter wordt. Dat is voor de ruiters ook veel leuker, meer concurrentie?
Maar ik ben er absoluut op tegen als de tweede proef niet meer voor punteenregistratie in aanmerking zou komen.