Kür op muziek - prijs, ervaringen, tips etc.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 10:17

Ik ben wel nieuwsgierig naar wat die kuren van bijvoorbeeld Joost Peeters kosten :=

UltimOo

Re: Kür op muziek - prijs, ervaringen, tips etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 10:20

oeh leuk topic!
ik lees ook even mee :)
ik wil zelf heeeeel graag een kur van Lady Gaga (Paard heet Pokerface) omdat ik haar muziek ook super gaaf vind! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 10:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:36

Na overleg is het topic weer heropend.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 12:37

Grappig ultimo! Vraag me wel af welk nummer je van haar wilt gebruiken voor de stap?

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:38

Gelukkig, want heb aan dit topic meer als wat er in het andere topic al verteld is ;)

horseyfries schreef:
Klopt, je moet daarvoor een inlogcode hebben. Daarvoor zei ik dat je hem kon contacteren via Facebook ;)
Zeker doen, hij heeft goedkope standaardkuren die toch wat anders zijn dan wat de meeste mensen hebben!

En wil je echt een hele gave kür en heb je geld teveel, dan is Theo Van Bruggen (horsedances) natuurlijk ook geweldig, en Joost Peters. Het kost wat, maar dan heb je ook echt een kür waar je jaren mee vooruit kan!

Ik heb hem een berichtje op fb gestuurd ben benieuwd naar zijn reactie.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:46

Wanted2003 schreef:
Grappig ultimo! Vraag me wel af welk nummer je van haar wilt gebruiken voor de stap?

Ze hadden een tijdje terug bij Glee een versie van Pokerface op de piano, dat vond ik echt Supergaaf klinken dus dat wil ik graag voor de stap :)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:02

sharon_quiz schreef:
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat die kuren van bijvoorbeeld Joost Peeters kosten :=

2.000

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:08

Dat zou ik alleen doen als je succesvol nationaal of internationaal rijdt :P wat een prijs zeg....

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:16

Ik schrok me ook rot :')

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:18

Mijn instructeur laat de kur maken bij Theo Holstein.
Heeft er nu 4 laten maken.
Moet zeggen dat hij ze echt op een paard afstemt en zorgt ook dat de kur perfect is.
Ook komt hij op locatie de kur bekijken en geeft je tips en past ze evt. ook aan.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:22

Wooow, dat is inderdaad wel veel! Ik wil maximaal 200 euro uitgeven voor een kur in het Z2. Dan ben ik wel van plan om hem zo veel als mogelijk te gaan rijden :) Iemand nog meer namen van personen die rond deze prijs de muziek onder een proef kunnen zetten?

EDIT: Zie nu de post hierboven. Ik ga gelijk even googlen :)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:25

niet dat ik ooit een kur moet gaan rijden waarschijnlijk haha,
en ik weet ook de regels niet over het gebruik van muziek(daar moet je ook voor betalen neem ik aan? ). maar ik ben zelf helemaal weg van muziek van beats antique. een band uit denemarken geloof ik: http://youtu.be/_SA_kvN3pVk

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 17:02

Dat is inderdaad een flink bedrag, pfjieuw. Ik ga ook ff googlen op bovenstaande naam!

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:44

Jaaa! Ik ga ook een kur op L niveau maken, maar dan wel puur voor de lol omdatwe op stal het eens een keertje willen proberen :) klein wedstrijdje dus

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:59

justahorse schreef:
Mijn instructeur laat de kur maken bij Theo Holstein.
Heeft er nu 4 laten maken.
Moet zeggen dat hij ze echt op een paard afstemt en zorgt ook dat de kur perfect is.
Ook komt hij op locatie de kur bekijken en geeft je tips en past ze evt. ook aan.

Correctie 7 stuks.
De prijs per kur is 325,- maar vind het persoonlijk echt de moeite waard!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:44

Leuk om hier mee te lezen, wil voor m'n schimmel (is nu pas L maar evt. voor volgend jaar, heb je in het M enzo ook al kurwedstrijdjes) een kur laten maken met muziek van.. Doe Maar. :D
Ik vond echt niks cooler dan gewoon muziek van z'n eigen naam te laten gebruiken haha.
Zal hier alvast beetje mee blijven lezen waar jullie dat allemaal laten doen etc.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 09:52

Mensen, laten we wel kritisch blijven m.b.t. topic. Als we willen dat hij open blijft moeten we niet alleen maar leuke muziek posten, maar ook tips en trucs, voorbeelden etc.

Ik denk dat ik uit mijn muziek keuze ben, maar moet nu eerst tijd investeren in een goede proef.

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:55

Ik vind dit een super leuke kur!!

Ik wil dit soort muziek. Helaas verkoopt ze hem niet!

Ik heb ook nog ergens een leuke voor een pony gezien!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:57

Ik heb wel een serieuze vraag dan, voor diegene die niet een heel budget hebben om een kür te laten maken en die het dus zelf doen...
Met welke programma's werken jullie? En hoe krijgen jullie de overgangen mooi netjes?
Daar zit bij mij het struikelblok.. Bij m'n huidige kür is het best goed gelukt maar vooral dan omdat de muziek mooi bij elkaar past..

En waar halen jullie je muziek? Ik heb mijn muziek gezocht op youtube en dan 'orchestra' ingetikt.. Kom je wel wat tegen. Maar tips zijn altijd welkom :D

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:02

ik doe het met virual DJ home. die is gratis.
ik doe het ook wel eens met de mixers van thuis maar dan zit je met 2 mixers 2 beeldschermen en dat is dan wel weer een beetje veel :o

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:54

Ik heb een mailtje gestuurd naar Theo Holstein met de vraag of hij een schatting kan geven van de prijs. En dan alleen voor het eronder zetten en passend maken van de muziek. Proef maak ik zelf :) Ik hoop dat ie snel antwoordt.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 11:13

Daar ben ik ook wel benieuwd naar Sharon! Ik ga ook Jeroen Hendrix nog even mailen voor geschatte prijs.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:20

Laten jullie het hier dan even weten? Of toch de +/- prijs? (als dat openbaar gemaakt mag worden natuurlijk..)
Ik ben wel eens benieuwd naar de prijzen enzo.. Hier in België moet je maar 2x een kür rijden per jaar dus hopelijk valt het wat mee :D Dan kan ik er ook één laten maken.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:24

sharon_quiz schreef:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Theo Holstein met de vraag of hij een schatting kan geven van de prijs. En dan alleen voor het eronder zetten en passend maken van de muziek. Proef maak ik zelf :) Ik hoop dat ie snel antwoordt.

De prijs is 325,- van de week nog aan hem gevraagd.
De proef moet je zelf maken en filmen. Dan maakt hij de kur. Deze krijg je toegestuurd. Daarna komt Theo naar je toe. Kijken of de kur klopt en tips geven. Daarna word de kur nog evt aangepast.