Ahh, oké. Ik kon ook al niets vinden. Ben benieuwd wanneer we de brieven krijgen dan. Zal toch maar alvast rekening houden met 8 december (hoop dat we dan geen selectie wedstrijd hebben).
Wilde zojuist t zelfde vragen.. Ben gisteren gestart in Deurne, maar helemaal vergeten te vragen.
agee
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-12 13:45
Nu begrijp ik er helemaal niets meer van. Omdat het zo lang duurt voordat we wat horen, heb ik net maar eens 'even' met de KNHS gebeld. Na 3 x te zijn doorverbonden wordt mij doodleuk verteld dat het TTC in Deurne al loopt en dat selecties al geweest zijn. Maar dat dit keer alleen ruiters uit Brabant zijn uitgenodigd. Het zou te druk zijn geworden met Limburgers erbij. Heel precies wisten ze het me ook niet te zeggen, dus ik moest maar naar Deurne bellen. Daar moet ik morgen terug bellen voor meer info. Ik hoop toch echt dat ik vandaag verkeerd ben voorgelicht, want ik baal als een stekker als wij Limburgers gewoon buiten de boot vallen. Zijn hier misschien ruiters uit Brabant die weten of het waar is wat mij werd gezegd?
Ik kom uit Brabant en heb echt nog niks gehoord! Vorige jaren kwam er altijd info op knhsregiobrabant.nl te staan, maar daar is nu niks geplaatst! Zou het wel heel erg jammer vinden
Enkel de mensen uit brabant bericht klopt niet. Ik heb niks gehad. Tevens stond er dus op de nieuwsbrief van school dat er 8 dec een selectiedag is. En voor de limburgers, bij jullie is er volgensmij HTC...
agee
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-12 15:22
Nou ik hoop maar dat ik verkeerd ben voorgelicht. Ik weet dat er HTC is, maar dat is toch echt wat anders. TTC (in Deurne) schijnt veel uitgebreider te zijn, vandaar dat ik daarin meer interesse heb. Hopelijk hoor ik morgen meer.
Afwezig
Geplaatst: 28-11-12 18:29
Hier ook niks hoor!!! Ik heb trouwens gisteren Deurne zelf gemaild, nog niks terug......
Afwezig
Geplaatst: 29-11-12 14:43
Zojuist Deurne zelf gebeld, 8/12 gaat niet door, deze datum wordt verzet. Verdere informatie had degene niet. Maar ze zijn er volop mee bezig zei ze.
agee
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-12 15:18
Ik heb ook vandaag contact gehad met Deurne. Mij werd gezegd dat het zeker doorgaat en dat ruiters uit Brabant èn Limburg worden uitgenodigd. Ze zijn nog op zoek naar een geschikte (zater)dag voor de selectie. Zal ergens in December of Januari worden. Nog even afwachten dus. Waar die man van de KNHS het gisteren dan over had? Geen idee, maar die is blijkbaar toch niet echt op de hoogte...
Ik heb vandaag en gister op twitter en facebook van enkele mensen (2) een bericht gezien dat ze zijn uitgenodigd voor de KNHS talententraining. Ik neem aan dat ze het TTC hiermee bedoelen. Blijkbaar zijn er dus al enkele uitnodigingen verstuurd..?
En het was tussen de 12 en 20 jaar maar je moet wel geboren zijn voor 1 juli 1993 (dus dat is geen 20.... ) De regio Brabant weet ook niks van het TTC af...
Is er nu alleen nog maar dat beloften ding, en geen echt ttc meer?? Ik snap er steeds minder van, als ze de leeftijd hebben gewijzigd in na 1 juli 1993 houdt het voor mij op, jammer
TTC gaat wel komen, maar blijkbaar hebben ze erg veel moeite om een geschikte datum te vinden voor de selectie. Het moet een zaterdag zijn en alle hallen (4 stuks) moeten vrij zijn in deurne.
Afwezig
Geplaatst: 02-12-12 21:56
Hebbesje schreef:
En het was tussen de 12 en 20 jaar maar je moet wel geboren zijn voor 1 juli 1993 (dus dat is geen 20.... ) De regio Brabant weet ook niks van het TTC af...
Oh dan zou ik nog net mogen (feb 93)
Hebbesje
Geplaatst: 02-12-12 22:02
Annekeee schreef:
Hebbesje schreef:
Oh dan zou ik nog net mogen (feb 93)
nee, juli 1993, Ik ben van 9 maart 1993 en ik val er ook net buiten