Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een blauw strikje in de staart van het paard doet zodat we zien wi er " bokkers " zijn
Jasmijn1989 schreef:Aangezien ze ook naar mensen wil slaan vindt ik dat wel zo verstanding.
) dus daar gaat *better safe then sorry* ook een rode strik in, maar ik ga mijn groom echt niet vragen die strik er dan uit te halen
Doen we thuis wel weer als ik weet dat de voetjes aan de grond blijven. Fitzroy schreef:Bij de mensen die zeggen dat je hem er niet uit kunt krijgen voor je de ring in gaat, vraag ik me af hoe je hem er dan in krijgt? Volgens de reglementen is het nu eenmaal niet toegestaan, dus verwijderen voor je de ring in gaat. Niets vreemds aan dat verzoek imo. Idd kun je hem meT een haarklipje zo vast zetten voor het losrijden.
Overigens heb ik ook de indruk dst mensen het vaak alleen doen om meer ruimte voor zich op te eisen bij het losrijden. Als ruiter blijf je ten alle tijden verantwoordelijk voor het gedrag van je paard, dst kun je niet afschuiven op een rood lintje.