Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharon_quiz schreef:Fijn dat je kur goed gegaan is.
@Wanted, kan me voorstellen dat je het een gedoe vindt (ook qua kosten) om een kur te (laten) maken, maar wat Daffodil ook zegt: het is wel heeeeel gaaf! Bij ons moet je in het Z2 ook een kur rijden op het kringkampioenschap. Is dat bij jullie in de regio niet zo?
Ik doe eigenlijk altijd wel mee met de kringkampioenschappen dus een kur gaat er sowieso aankomenAlleen beetje jammer dat ik niet mee kan doen aan de winterkampioenschappen..
De selecties zijn tijdens mijn vakantie.. Maar ja, dan volgende zomer maar weer!
brenda_daisy schreef:Hee![]()
Ik heb een top debuut gehad met beide pony's, mijn eerste winstpunten zijn binnen!
Bundy 247 en 2de prijs, 261 en 3de.
Daisy 253 en 1ste prijs en 266 en 1ste prijs.
Barbie_Blue schreef:Ik heb in het weekend bij 2 FEI jury's 62% gehaald!
Foto:
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/487473_3748932601270_2095972596_n.jpg
Wanted2003 schreef:Oeeeeeh ben jaloers hoor! Veel plezier. Voor 15 dagen is wegbrengen toch wel de moeite waard misschien.
Wij gaan ook volgende week pas.
Edit:
Had gisteren trouwens weer privéles (iedere woensdag). Ik had de afgelopen tijd vooral aan mijn eigen houding en zit gesleuteld. Mijn instructrice merkte dat gisteren meteen en in een week tijd loopt hij weer zoveel fijner. Doet je dan weer beseffen hoe belangrijk het is en blijft om ook aan jezelf te werken. Ik zit steeds onafhankelijker en paard begint nu zo fijn te sjouwen.
daffodil schreef:Zaterdag kringkampioenschap en kür op muziek, dit is voorlopig de laatste wedstrijd, ik heb verder nog niets ingepland.