Helemaal mee eens..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nicky_rilana schreef:Mindfields schreef:Dan nog had dat paard geen slofteugel nodig maar een ruiter die hem er correct bij kon helpen. Echt. Ik heb 100 van zulke paarden gereden waarvan 0 met een slof.
nou niet echt hoor, de da advieseerde hem het echt, het was echt ook heel erg.
Elco: staat er ergens een woord wedstrijd in mijn tekst?? dit ging eigenlijk over thuis, daar staan alleen maar merrie's

_Amigo schreef:Elco schreef:Dit is off topic, maar het wordt tijd dat alle instanties die hulp teugels gaan verbieden.
Helemaal mee eens..
Nee vind ik niet. Matingaal is geen slecht hulpmiddel hoor, voorkomt dat paarden DOOR de hindernis stormen omdat ze te hard gaan
nicky_rilana schreef:didtje schreef:Wil niet heel moeilijk doen maar je bent pas van af de inter( even om onduidelijk te voorkomen tussen inter 1, inter 2 en internationaal. bij internationaal ben je het verplicht) verplicht met stang en trens te rijden.
En dus niet meer in de Z dressuur.
Dat is een keuzen die je dan mag maken.

nicky_rilana schreef:nee de knhs verplicht het niet, dus je bent het niet verplicht ook niet in de inet 1. ik snap wel dat er internationaal staat, maar misschien dat andere het niet snappen vandaar dat ik het er even bij heb gezet.