Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Patje71 schreef:Afgelopen weekend mijn debuut gehad. Was supernerveus voor het (buiten) losrijden (=namelijk een heel groot terrein). Eerst maar 10 minuutjes gelongeerd, zodat de allermeeste spanning van mijn paard (8 jarige merrie van Onze Fons) af was. Losrijden ging boven verwachting goed. Eerste proef behoorlijk kijkerig (terwijl het in de binnenbak was waar ik wekelijks les, maar ja dan zit er niemand in het juryhokje...), tweede proef liep ze heel goed, kortom: ik was heel tevreden voor mijn debuut.
Vond de jury ook: 2 keer eerste met 184 en 196 punten!
)
)
volgende week hetzelfde met de tweede en week voor wedstrijd neem ik zer allebei goed door, moet genoeg zijn volgens mij

Ilse_123 schreef:Ik meld me hier ook,
wij hebben volgende week ons debuut in Helvoirt.
En ik ben nu echt zenuwachtig, dit voor ons beide onze eerste officiële wedstrijd...
Soms gaat het zo goed dat ik denk: goh, eitje,
Maar de laatste weken is hij echt in een 'nee ik vind alles om mij heen veeeeeeeeeel interessanter', dus hij loopt de hele tijd overal naar te kijken en hinnikt bij elk paard dat hij langs ziet of hoort komen![]()
In principe kan hij prima lopen, al vind hij linksom buigen erg moeilijk, maar hij is erg snel afgeleid en ik geef te gemakkelijk op. (hij heeft geen zin, dit word het niet vandaag, laat maar)
Ik ben tevreden als ik gewoon een proef kan rijden IN de ring![]()
Wat doen jullie de dag voor de wedstrijd? nog even hard trainen? of juist alleen wat basis dingetjes? of helemaal niks?