Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jooliieen schreef:Toch weer een probleempje ondervonden afgelopen zaterdag!![]()
Paard uit de trailer gehaald op wedstrijd, toen kalkoenen gedraaid, eerst de voorbenen gaat altijd heel goed! daarna de achterbenen, linksachter gaat na enige moeite, maar rechtsachter was ik al een half uur mee bezig, ondertussen moest ik al starten, gelukkig schoot mijn buurman te hulp die aardig stevig is, hij kon hem na een paar keer optillen wel aan, dus toen alsnog naar de springring, gelukkig mocht ik later starten, maar als ik mijn buurman er niet was had ik het wel kunnen vergeten. Er kwamen ook nog 2 mensen helpen toen ik bezig was, maar helaas die kregen de kalkoenen er ook niet onder. Toen vertelden ze al tegen mij: Die van ons gaat met kalkoenen de trailer op! Gewoon goed in pakken, dikke mat eronder, en dan kan er weinig mis gaan.
Ik heb daarom vandaag ook dikke transportbeschermers besteld en de rubberen mat komt er ook aan! Ik probeer het aankomende zaterdag nog 1 keer gewoon zonder kalkoenen op de trailer, maar als hij dan weer zo doet als afgelopen zaterdag dan gaat hij dat weeked daarop denk ik wel met kalkoenen de trailer op, maar dan alleen rechtsachter de rest draai ik er dan op het terrein in.
Wat vinden jullie hiervan?

_Esther_87_ schreef:Kan je niet de kalkoenen in de trailer indraaien als je op de wedstrijd bent aangekomen? Zodat hij niet vanalles kan zien en rond kan huppelen?
Of, even praampje erop?

nog wel een beetje prijzig