Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Homiafortuna schreef:Mag je deelnemen aan een impulsrubriek als je al eens ooit een startkaart hebt gehad. Ik ben bijvoorbeeld L2 met mijn paard geweest, maar heb geen startkaart meer (vanwege de kosten en vanwege de hoge leeftijd van het paard), maar ik zou het wel leuk vinden om zo af en toe nog eens een wedstrijdje te doen.
Illusion1990 schreef:Homiafortuna schreef:Mag je deelnemen aan een impulsrubriek als je al eens ooit een startkaart hebt gehad. Ik ben bijvoorbeeld L2 met mijn paard geweest, maar heb geen startkaart meer (vanwege de kosten en vanwege de hoge leeftijd van het paard), maar ik zou het wel leuk vinden om zo af en toe nog eens een wedstrijdje te doen.
Hai! Jaaaaaaaa, dat mag. Hihi! Ik was met Illusion L1. Tot vorig jaar juli startkaart gehad en lekker opgezegd. Nu rijden we al die impulsdingen![]()
Oktober trouwens weer naar Broekelo?
fessie_lover schreef:@ Illusion1990 Sandra leeft nog ja, maar is nu met pensioen. Ik doe mee met mijn bijrijpaard Tennessee, die zal ik zo even bij op mijn profiel zetten. Leuk dat je ook mee gaat doen met het oranjeconcours

met 175 en 186
? Josien_ schreef:Ik doe wel af en toe mee aan onderlinge wedstrijden bij mij rijvereniging. Wist ook niet dat er zoveel wedstrijden zijn waar je ook zonder startkaart mag starten? Dan is het dus wel gewenst dat je netjes in wedstrijdoutfit komt?
shirleyp schreef:Josien_ schreef:Ik doe wel af en toe mee aan onderlinge wedstrijden bij mij rijvereniging. Wist ook niet dat er zoveel wedstrijden zijn waar je ook zonder startkaart mag starten? Dan is het dus wel gewenst dat je netjes in wedstrijdoutfit komt?
Er wordt meestal gewoon gereden volgens de knhs richtlijnen, ja dus.
fessie_lover schreef:XmissdaphX nog gefeliciteerd met je prijzen!
Zaterdag gaat het oranje concours van start in Hengelo. Ik ben benieuwd of ze nog starttijden erbij gaan zetten.