Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
omhoog te rijden of een moeilijk/stuk/sloom paard fijn aan het lopen te krijgen dan dat prototype dressuurpaardje (hoewel dat ook moeilijk genoeg is). Maar ga op zoek naar verschillende type paarden. Je leert er van en je weet wat er bij je past voor als je straks wel je eigen paardje kan betalen! Resistance schreef:Ik vind dat je een ruiter niet op foto's kan beoordelen. Het is een manegepony waar ik daar op reed, en zoals ik al zei, dit is een half jaar geleden, en ik had eigenlijk op Bella moeten rijden, maar dat kon opeens niet (ik had Bella al ingeknot toen ik te horen kreeg dat ik opeens op Ludo moest) en ik had nog nooit op Ludo gereden, laat staan springen.
Aprils_joke schreef:Resistance schreef:Ik vind dat je een ruiter niet op foto's kan beoordelen. Het is een manegepony waar ik daar op reed, en zoals ik al zei, dit is een half jaar geleden, en ik had eigenlijk op Bella moeten rijden, maar dat kon opeens niet (ik had Bella al ingeknot toen ik te horen kreeg dat ik opeens op Ludo moest) en ik had nog nooit op Ludo gereden, laat staan springen.
Manege paard of niet moet geen verschil maken vind ik . Dit veranderd niks aan jou inschatting niveau of je houding.
Dus ik zou wel oppassen met hoe je jezelf presenteert ,
Want hetgeen wat ik van deze foto,s af kan lezen is toch wel even wat minder goed als jij zelf verteld.
Waar ik wel mn vraagtekens bij zet is het feit dat jij zegt dat je ouders geen staling kunnen betalen.
Als ik jou nou eens zeg dat ik nu op het moment van een uitkering leef (dit heeft zijn redenen) en ik alsnog mijn paard fatsoenlijk aan kan houden.
kan ik me echt niet voorstellen dat jou ouders die beiden een goede baan hebben en nog eens een huis in zweden hebben geen 250 euro in de maand kwijt kunnen aan stalling.
Aprils_joke schreef:kan ik me echt niet voorstellen dat jou ouders die beiden een goede baan hebben en nog eens een huis in zweden hebben geen 250 euro in de maand kwijt kunnen aan stalling.
ik vind het wel bizar dat ze voor een studie al sponsors gaan zoeken, maar ergens vind ik het niet vanzelfsprekend dat iemand alles van zijn/haar ouders zomaar krijgt.
dus als je echt richting de top wil ben je misschien wel beter af op een sportstal ... 

Resistance schreef:Mijn ouders hebben me altijd alles al verteld van wat er allemaal wel niet bij komt kijken, dus ik weet inmiddels wel om wat voor kosten en tijd het gaat.
dat weet je pas als je er een hebt gehad of een fulltime hebt verzorgd (vooral tijd dan):P en je hebt ook niet altijd zin ...