Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Alles wordt duurder, de boodschappen, de benzine, de energie etc etc...
Dat de wedstrijden ook duurder worden l
Vind ik dus niet zo vreemd.
KarinvdM schreef:Lang niet alle verenigingen vragen ook daadwerkelijk zoveel startgeld Urielle...
Scum schreef:Prijzengeld moet toch wel omhoog? Ik zat daar van de week toevallig nog naar te kijken. Is dat niet altijd een bepaald percentage van het inschrijfgeld?
maria_62 schreef:Als vrijwillger print ik de protocollen op mijn eigen printer. Niet iedere vereniging heeft computer apparatuur in haar bezit en maakt men gebruik van de diensten van de vrijwilliger. In die zin is een verhoging dus ook niet terecht.
Urielle schreef:@ponyparadijs
Ik vind de prijzen ook echt niet meer in verhouding staan tot wat je betaalt. Ik zie regelmatig eerste prijzen die goedkoper zijn dan het inschrijfgeld per proef (en da's dan nog de eerste plaats). Ik weet zelfs wedstrijden waar er niet eens meer een rozet vanaf kan blijkbaar.
(Niet dat het daarom gaat, je rijdt toch voor de hobby, maar de kosten voor de hobby worden imo m1omenteel eigenlijk op alle fronten echt buitensporig. Dat wedstrijdgeld verhogen kan er gewoon niet meer bij hier.)
brownhorse schreef:Urielle schreef:@ponyparadijs
Ik vind de prijzen ook echt niet meer in verhouding staan tot wat je betaalt. Ik zie regelmatig eerste prijzen die goedkoper zijn dan het inschrijfgeld per proef (en da's dan nog de eerste plaats). Ik weet zelfs wedstrijden waar er niet eens meer een rozet vanaf kan blijkbaar.
(Niet dat het daarom gaat, je rijdt toch voor de hobby, maar de kosten voor de hobby worden imo m1omenteel eigenlijk op alle fronten echt buitensporig. Dat wedstrijdgeld verhogen kan er gewoon niet meer bij hier.)
Ik was 2x 1e en won in totaal 5 euro en 1 rozet en inschrijfgeld was 7,- per proef.
Vind ik best uit verhouding idd