Help. Startkaart wordt opgeschort

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:29

Bingelding schreef:
Ze zijn zo ik kan lezen van jullie inderdaad lekker bezig.
Ik heb toen ook een brief gehad dat ik was gestart in een te hoge klasse. Niks van waar.
Wel apart dat ze zoveel fouten maken erg slordig vooral

Ik heb ook al heel vaak gehad dat ze mijn winstpunten vergeten zijn (en dan niet 1, maar meteen 5).
En ik heb met de ene pony 2 verliespunten gekregen (pony heeft nog nooit een verliespunt gelopen) maar dat moesten 2 winstpunten zijn.
Zou niet weten waar ze het vandaan halen..

germie

Re: Help. Startkaart wordt opgeschort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 09:51

Ben ik benieuwd hoe het bij mij gaat straks. Ik heb tijdelijk dus de startkaart en lidmaatschap knhs opgezegd via de vereniging (ook vereniging opgezegd). Maar ik heb ook nog een geldig ruiterbewijs en koetsiersbewijs. Dus theoretisch zou ik dan lid moeten blijven van de knhs, maar dan van de recreatievereniging.
Ook dat is weer belachelijk, want je betaalt dubbel voor de verzekering, 1 keer via ruiterbewijs en 1 keer via koetsiersbewijs.

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:49

Kijk er zijn twee dingen die de KNHS goed kan,
1. Rekeningen sturen en snel ook.
2. Regels en veranderingen opstellen/doorvoeren die ze zelf niet eens bij kunnen houden....

T is dat je geen andere organisatie kan kiezen maar anders was ik gister nog overgegaan!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:53

DAn moet je er zelf 1 oprichten.
OP nationaal niveau kan dat, de knhs is aangesloten bij de fei, en dat is lastiger. Maar het staat iedereen vrij om een nieuwe sportbond op te richten.

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:35

germie schreef:
DAn moet je er zelf 1 oprichten.
OP nationaal niveau kan dat, de knhs is aangesloten bij de fei, en dat is lastiger. Maar het staat iedereen vrij om een nieuwe sportbond op te richten.

Uiteraard, beetje jammer dat een huis tuin keuken ruiter dat nooit niet kan betalen/onderhouden :)
Maar mochten er nog sponsoren zijn graag! Haha