Prachtige witte Lipizzaner, totdat...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CChanell

Re: Prachtige witte Lipizzaner, totdat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 23:42

Haha oke, heb maar 1 paard hoor en ja die staat gewoon in een stal, heeft geen uitloop stal dus ja bij hem werkt het wel :')
Ja die van mij is een enorme viespeuk, maar héél makkelijk schoon te krijgen, warm water er over en hij is zowat helemaal schoon, hij houd er echter niet van als je zijn hoofd schoon maak, dus ja die is meestal ook niet spik en span op wedstrijd, de rest wel, toch krijg ik hoge cijfers voor verzorging :')

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 23:53

Bij de action hebben ze een handschoen met van die microvezel flibertjes er aan. die gebruik ik momenteel om onze poown zijn hoofd schoon te houden, werkt super, kost een drol en kan je iets vochtig zonder zeep gebruiken

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:19

Behalve alle tips, mag ik hopen dat juryleden je niet gaan afrekenen op het wel of niet goed kunnen poetsen... Het is immers geen poetswedstrijd ;). Natuurlijk staat het netter als hij wel schoon is, of zo goed als schoon.
Bovendien moet het punt voor de verzorging niet het verschil maken tussen wel of geen winstpunt, heb ik geleerd (om bovenstaande reden).
Naar wat ik vernomen heb zijn ze ook bezig om dit onderdeel eruit te halen, of althans er zijn behoorlijk wat mensen voor om dit er uit te halen.

_Eyecatcher_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:36

Tjah, blijft lastig.. Ik denk inderdaad een dunne 0 grams deken opdoen als je hem eenmaal schoon hebt. Daarna de benen 's ochtends weer doen. De rest blijft dan in ieder geval schoon.