Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haike schreef:Heb even een mailtje gestuurd met verschillende vragen, laat het weten als ik antwoord heb!
Edit: ze zijn heel snel!
Het kost niets, je kan niet deelnemen met meerdere paarden in dezelfde klasse. Maximaal 2 paarden in verschillende klassen
Je hoeft geen startkaart te hebben, en je kan deelnemen op 1 lokatie.
De selectie vindt plaats in clinic vorm , waarbij de ruiters op aanwijzing van de instructeurs een aantal oefeningen ( les) moeten rijden , waaruit de selectie plaats vindt .
Pieteritus1 schreef:Lijstje maken?
11 maart Berkel-Enschot:
Pieteritus1 / Veerle met Strovan's Olivius, klasse Z
Renske_W / Renske met ASMC Wedge, klasse Z"
VINJ/ Juul met Da Vinci S, Klasse L
5 februari heiloo:
XXleonieXX / leonie met Lucky Boy, klasse Z
VINJ schreef:haike schreef:Heb even een mailtje gestuurd met verschillende vragen, laat het weten als ik antwoord heb!
Het kost niets, je kan niet deelnemen met meerdere paarden in dezelfde klasse. Maximaal 2 paarden in verschillende klassen
De selectie vindt plaats in clinic vorm , waarbij de ruiters op aanwijzing van de instructeurs een aantal oefeningen ( les) moeten rijden , waaruit de selectie plaats vindt .
naar welk adres heb jij een mailtje gestuurd?
heb namelijk ook nog wat vragen haha!
heb me al wel ingeschreven in de klasse L in Berkel maar ik heb nog een 3 jarige onder mijn kont.. die dus officieel gezien vanuit de knhs pas in april in het L mag starten.. Dus ben benieuwd of dat mag haha!
prakkie schreef:Dat heb ik dus ook. Mochten ze daar zich idd aan houden, dan probeer ik of onze vereniging in april of mei een selectie houdt, dan kan ik nog meedoen. Dus als je wat weet, hoor ik het graag
Roxxiejj schreef:Hmm.. Vind het maar lastig zoeken. Info is amper te vinden (het is dat ik in de P&S het las) en het vinden van locaties al helemaal (alles apart aanklikken).
Uiteindelijk is het dichtstebij voor mij De Bommelerwaard. Bijna 2 uur rijden... Pff
haike schreef:Heb even een mailtje gestuurd met verschillende vragen, laat het weten als ik antwoord heb!
Pieteritus1 schreef:Lijstje maken?
5 februari heiloo:
XXleonieXX / leonie met Lucky Boy, klasse Z
11 maart Berkel-Enschot:
Pieteritus1 / Veerle met Strovan's Olivius, klasse Z
Renske_W / Renske met ASMC Wedge, klasse Z"
VINJ/ Juul met Da Vinci S, Klasse L
23 Maart : Houten (Groenraven)
nacho_lein / Marjolein met Windekind, Klasse Z
nacho_lein / Marjolein met WB-Zorg Zephir, klasse M