Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxStitchxx schreef:en mooi gaat natuurlijk voor veiligheid
Fitzroy schreef:Hoe gaan ze dit trouwens in andere disciplines doen? Imo gelijke monniken, gelijke kappen. En dat betekent: voltigeurs, menners en westernruiters ook met cap op. Net zo gevaarlijk.
MelanieB schreef:Fitzroy schreef:Hoe gaan ze dit trouwens in andere disciplines doen? Imo gelijke monniken, gelijke kappen. En dat betekent: voltigeurs, menners en westernruiters ook met cap op. Net zo gevaarlijk.beetje piepig.
Mennen moet al caps op, iig hogere klasse, maar van mij part mag t best verplicht worden (men zelf ook)wbt western ook.
Voltigeurs is onzin om cap op te doen. Zit aan een longeerlijn, hebben grote stevigheid omdat ze aan die ringen kunnen vasthouden en paarden kunnen niet de kop in de lucht gooien om stuurloos oid te worden. Ook kunnen voltigeurs er snel afspringen. is imo echt anders dan het rijden zelf.
MelanieB schreef:Fitzroy schreef:Hoe gaan ze dit trouwens in andere disciplines doen? Imo gelijke monniken, gelijke kappen. En dat betekent: voltigeurs, menners en westernruiters ook met cap op. Net zo gevaarlijk.beetje piepig.
Mennen moet al caps op, iig hogere klasse, maar van mij part mag t best verplicht worden (men zelf ook)wbt western ook.
Voltigeurs is onzin om cap op te doen. Zit aan een longeerlijn, hebben grote stevigheid omdat ze aan die ringen kunnen vasthouden en paarden kunnen niet de kop in de lucht gooien om stuurloos oid te worden. Ook kunnen voltigeurs er snel afspringen. is imo echt anders dan het rijden zelf.
Sjolvir schreef:Voor een ieder die uitkijkt naar het dragen van een hoedje..
Hebben jullie wel enig idee hoe K%t die dingen op je hoofd zitten?
Die moeten goed klemmen anders vallen ze spontaan af, als vrouw kan je hem dan nog aan je knot
vast sjorren, maar lekker zitten nee, niet echt...
Sjolvir schreef:Voor een ieder die uitkijkt naar het dragen van een hoedje..
Hebben jullie wel enig idee hoe K%t die dingen op je hoofd zitten?
Die moeten goed klemmen anders vallen ze spontaan af, als vrouw kan je hem dan nog aan je knot
vast sjorren, maar lekker zitten nee, niet echt...
En dan te bedenken dat er al vaak wordt geklaagd over caps die niet lekker zitten.
Geloof me van dat hoedje krijg je nog veel meer hoofdpijn en dan zonder van je paard te vallen.
KarinvdM schreef:Dat ligt dan denk ik aan jouw hoedje Sjolvir want mijn hoedje zit prima en waait ook niet zomaar van m'n hoofd af.
Hij is trouwens te koop hoor, dus als er nog iemand is die nog een jaar met een blauw hoedje wil rijden...