Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miseria schreef:Dat je gefrustreerd bent door een ledenmagazine vind ik wel gek eigenlijkMaar goed.. als ze niet zeggen dat het verplicht is, maar gratis.. dan verwerken ze het gewoon in de prijs en dan hebben de hollanders waar ze zo gek op zijn: ze worden voor de gek gehouden!
KasparovX schreef:Ik las hier, of in het andere topic dat in de P&S van september nog stond dat de startcoupons oneindig bruikbaar zijn. In welke P&S is eigenlijk de startpas/afschaffing startcoupons aangekondigd?
plientjedres schreef:Je mag je na juni bestelde coupons terug sturen en die krijg je dan netjes vergoed.
criollolover schreef:Wanneer na 1 juli 2011 sets van 16 startcoupons besteld en betaald zijn en de startkaart is en blijft geldig in 2012 - dan mogen ze als complete set (16 stuks) retour gestuurd worden tot 31 december 2011.
plientjedres schreef:Je mag je na juni bestelde coupons terug sturen en die krijg je dan netjes vergoed.
Fenny schreef:Marloessjee schreef:En hoe weet je wanneer je je laatste coupons hebt besteld?
Bank(afschrift) of eventueel mailcontact?
Marloessjee schreef:En waar moet ik ze dan naar toe sturen?Gewoon naar het standaard KNHS adres?