Paard&Sport niet meer van deze tijd,doe mee met onze actie!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:07

Voor mij heeft het niet echt een meerwaarde op enkele blz na die ze ook makkelijk in een nieuwsbrief en/of pagina op de site kunnen melden.

Voor minder sport actieve mensen kan ik me voorstellen dat het wel een meerwaarde heeft om zo toch wat meer betrokken te blijven bij de knhs en/of inzicht te krijgen in andere takken van de paardensport.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:12

Miseria schreef:
Dat je gefrustreerd bent door een ledenmagazine vind ik wel gek eigenlijk :? Maar goed.. als ze niet zeggen dat het verplicht is, maar gratis.. dan verwerken ze het gewoon in de prijs en dan hebben de hollanders waar ze zo gek op zijn: ze worden voor de gek gehouden!

zo gek is dat niet hoor, ik heb jaaaaren de keuze gehad om wel of niet het blad te nemen, zo was het altijd. en zomaar in 1x gaan ze zoiets verplichten........belachelijk gewoon.

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:15

Ik vind het altijd wel lekker weglezen tijdens mijn wc bezoekjes :o
Maar het is inderdaad wel een verplicht abbonement waar je eigenlijk niks aan hebt.
Maar ik denk dat je beter handtekeningen kunt gaan verzamelen dan de blaadjes terug te sturen.
Hun hebben dan toch het abbonementgeld al binnen dus dat boeit ze niks.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:15

Ik vind het een leuk blad, en idd het precies wat Miseria zegt.. Plus dat terugsturen niet echt gaat helpen. Kaart het op eeb hoorlijke manier aan bijv naar ledenvergadering, brief met heel veel handtekening etc. Maar wanneer je direct met een kinderachtige streek begint... zullen zij ook direct kinderachtig reageren

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:18

Ze schaffen de PS heus niet af, het levert veel aan advertentie opbrengsten op..

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:21

Ik zou het prima vinden indien de P&S "online" zou gaan. Blijven natuurlijk nog altijd wel kosten over voor het schrijven van artikelen en redactie, maar papier en drukkosten kunnen er dan af. Veeeel beter voor het milieu.
Goed idee dus van de TS.
Zou het overigens ook chique vinden van de KNHS indien de kosten van coupons (die je over hebt) in mindering worden gebracht op de kosten van de startpas.

plientjedres

Re: Paard&Sport niet meer van deze tijd,doe mee met onze actie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:26

Je mag je na juni bestelde coupons terug sturen en die krijg je dan netjes vergoed.

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:27

Toch voortaan maar de p&s even doorlezen mischien?

stormpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:34

Er was al eerder een topic over dit onderwerp nl. paard&sport wat vinden jullie ervan?
Merendeel van de mensen wil van de verplichting af, maar de KNHS doet hier niets aan terwijl een koppelcontract toch eigenlijk bij wet verboden is.....

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:37

plientjedres schreef:
Je mag je na juni bestelde coupons terug sturen en die krijg je dan netjes vergoed.

oh ja?? waar kan ik dat vinden dan?

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:37

plientjedres schreef:
Toch voortaan maar de p&s even doorlezen mischien?

waarom?? alles wat er in staat heb ik al op bokt gelezen......

KasparovX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:24

KasparovX schreef:
Ik las hier, of in het andere topic dat in de P&S van september nog stond dat de startcoupons oneindig bruikbaar zijn. In welke P&S is eigenlijk de startpas/afschaffing startcoupons aangekondigd?

plientjedres schreef:

In welke P&S stond dat dan?

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:10

Wanneer na 1 juli 2011 sets van 16 startcoupons besteld en betaald zijn en de startkaart is en blijft geldig in 2012 - dan mogen ze als complete set (16 stuks) retour gestuurd worden tot 31 december 2011.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:46

Maar dát staat dus NIET in de P&S!! (in het kader van informatievoorzienig hoef je P&S dus niet te hebben)

@Motje11: idd goed uitgangspunt voor n mailtje. Misschien even een datum prikken om m te versturen als zijnde e-mail-bommetje?

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:58

criollolover schreef:
Wanneer na 1 juli 2011 sets van 16 startcoupons besteld en betaald zijn en de startkaart is en blijft geldig in 2012 - dan mogen ze als complete set (16 stuks) retour gestuurd worden tot 31 december 2011.

Maar dát staat dus NIET in de P&S!! (in het kader van informatievoorzienig hoef je P&S dus niet te hebben)

bovenstaande kreeg ik vanmiddag binnen via de mail. mijn vermoeden is dat ze dit zo weinig mogelijk bekend willen maken zodat ze er zoveel mogelijk aan verdienen........

maaike_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:02

Ik lees de paard&sport altijd wel in vind terug sturen dan ook grote onzin, er zijn mensen hartstikke druk bezig om zo'n blad te produceren hoor, dat is gewoon hun werk. Maar ik ben het er wel mee eens dat het onnodig is om het blad te 'verplichten' en zou het handiger vinden als de knhs de leden gewoon laat kiezen of ze het wel of niet willen ontvangen.

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 01:31

Is het niet beter om 2 opties te hebben, zodat je kan kiezen of je het blad digitaal of in gedrukte vorm wil ontvangen? Ik vind het namelijk altijd prettiger lezen in gedrukte vorm. Wil je hem niet lezen dan verwijder je je mail gewoon en het probleem is opgelost toch?!
Digitaal is dan uiteraard lagere kosten.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:42

Ik vind het juist harstikke leuk om het blad aan huis te krijgen :) Ik lees hem altijd gelijk als hij op de deurmat valt en vind het leuk om het blad te lezen :)
Ik zou het jammer vinden als ze dit digitaal gaan doen. Niet alles hoeft digitaal toch? Hoe nog maar even iets lekker ouderwets :P

Qua kosten heb ik er zelf geen problemen mee. Maar kan me voorstellen dat dit voor een ander wel veel geld is. Zou leuk zijn als je kon kiezen of je een abonnement op de P&S wil of niet.

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:22

plientjedres schreef:

En hoe weet je wanneer je je laatste coupons hebt besteld?

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 16:37

Marloessjee schreef:
plientjedres schreef:

Bank(afschrift) of eventueel mailcontact?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:42

plientjedres schreef:

Fenny schreef:
Marloessjee schreef:

Bank(afschrift) of eventueel mailcontact?

Ik had ze gewoon opgestuurd (3 sets van 16) en kreeg twee setjes netjes teruggestuurd want die waren voor 1 juli besteld.
Dus mocht je er zelf niet achtere kunnen komen, dan weten ze het wel bij de KNHS.

Vind de 1 juli grens echt belachelijk.

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:40

En waar moet ik ze dan naar toe sturen? :Y) Gewoon naar het standaard KNHS adres?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:29

Even een tip;

ze mailen nu rond over de digitale nota, als we nou massaal terug sturen dat ze de P&S ook maar digitaal moeten doen omdat dát pas veel papierwerk scheelt? O:)

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:59

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:08

Ik begrijp het wel. Gelukkig hoef ik geen lid meer te zijn van de KNHS, maar heb me altijd ontzettend geïrriteerd aan het verplicht afnemen van dat blaadje, zeker toen het zo vaak kwam. Van andere sporten kreeg ik ook een blaadje maar daar hoefde ik geen abonnementsgeld voor te betalen, en dat kwam maar een paar keer per jaar. Ik vind sowieso wat je betaalt en wat je daar dan voor terug krijgt totaal niet in verhouding bij de KNHS. En ik denk ook dat daar de frustratie bij een aantal mensen een beetje vandaan komt.