Complimentjes van de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maybe2

Re: Complimentjes van de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 16:46

ik heb al een paar keer op mijn coupon gelezen:leuke combinatie, en "je kunt zien dat jullie het allebei leuk vinden.
van mensen krijg ik weleens te horen "wat een leuke frontriem".ik heb namelijk zo'n lekkere bling bling en dan ook nog dubbel.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 20:42

Ik heb eens een 9 gehad op aanleuning/ontspanning.
Halthouden was ook een sterk punt, stond regelmatig 'keurig' oid bij.
Soms losse opmerkingen als 'netjes gereden/mooie proef'.

1x heeft een jurylid mij verteld dat ik keurig had gereden, heel netjes, nette afwerking, maar mijn pony zat aan zn top dus ik kreeg geen winstpunt.
Wist niet of ik er nu blij om moest zijn of niet. }:0

Olympico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 17:15

Ik had bij m'n eerste wedstrijd keurig bij hh en groeten. Verder niet egt.. :P

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:08

Mijn merrie loopt ongevraagd nog wel eens de spaanse pas. Nu wordt dat niet in de M gevraagd maar heb wel eens gehoord: Mooie spaanse pas mooi in de takt maar helaas mag ik er geen punten voor geven. Paard doet het met beide benen en ook wel eens in de keertwending. Meestal lach ik er maar om want boos worden heeft toch geen zin. Jury's beginnen dan vaak ook wel te lachen alleen kost het zoveel punten.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:05

Bij mijn 1e wedstrijd stond dat ik een leuke pony heb. :D

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 17:28

Ik kreeg afgelopen weekend het compliment dat ik een leuk paard heb. Verder waren er veel omstander onder de indruk van mijn paard, maar dat kwam alleen maar omdat de losrijdbak naast een rivier lag waar veel vrachtschepen over heen voeren. Mijn paard was nogal onder de indruk en we hadden behoorlijk wat impuls. :S

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 21:58

ik heb 2 maanden geleden nog meegemaakt dat de jury speciaal voor mij de auto uitkwam om helemaal half hysterisch mee te delen wat een leuk paard ik wel niet had, dat ze veel potentie had, en dat het een heeeeel ander type was dan alles wat er die dag rondliep. :Y)

resultaat van de hele dag van ALLE deelnemenrs; slechts een handjevol had winst, de nummer 2 had iets van 182 punten, en ik was 1e met 195 punten :+
vond het wel erg leuk :j

grappig: ik vertelde dat enkele proeven erna de moeder van dit paard ook zou starten, dus de jury helemaal in d'r sas.
na de proef van paard nummero 2: stille jury.. "mjah.. deze heeft wel minder talent he?"
Eeeehn dank U wel :')

Yane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:10

Ik waardeer het altijd enorm als juryleden de tijd nemen om nog wat extra tips te geven en complimentjes zijn ook altijd welkom. De complimentjes die ik een tijdje terug gehad heb zijn : "Succes met de chique merrie" en "vriendelijke combinatie".

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:14

Na mijn allereerste dressuurproef kwam de jury naar me toe, en gaf me een compliment over de tevreden en ontspannen uitstraling van mijn paard. Hij dacht dat we al heel wat wedstrijdervaring hadden. :) Het rijden ging lekker, maar toen was ik helemaal tevreden.

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:22

ooit op een wedstrijd 4x gestart met twee pony's. de jury deed zelf de prijsuitreiking en begon met ''wat zaten hier een vreselijke proeven tussen'' (als in: veel trekken, schoppen... weet ik het wat. boel boze kinderen ook aan het eind :') ) ik werd maar niet genoemd en was hartstikke zenuwachtig :p
bleek dat ik 4x eerste was geworden! aldus de jury: ''wat een mooie, rustige en goed gereden proeven. ik verwacht je heel snel terug te zien in het M. en daar zou ik je dan ontzettend graag opnieuw willen jureren, want wat rijd jij mooi!''

dat is toch wel het leukste compliment wat ik ooit gekregen heb :j

verder inderdaad ''mooi rustig gereden'' ''goed rustig gebleven bij drukke pony'' ''goed opgelost (van springen, spanning... enz)'' en nog meer van die dingen :)

Sybriich

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:30

Ik had dit weekend: Fijn gereden! Niet zenuwachtig worden als je paard TE bang is, het gaat prima!

Ik vond dit erg leuk en zeker zeeer herkenbaar.
Mijn 5 jarige Santano is namelijk erg impulsief en kan op elk moment wegspringen en ervandoor gaan als ze iets ziet wat ze eng vindt.
Ook gister was dit het geval, alleen wordt ik daar een beetje gek van omdat ze het elke keer weer doet! Maar dan is zulk commentaar een leuk steuntje in de rug om rustig te blijven omdat het toch wel goed gaat ook al doet ze zo! :D :D

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:32

er stond bij mij op mn f6 proef waar de opmerkingen achter worden geschreven ''perfecte proef" k was zo trots!

xx_star_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 18:53

Ik kreeg laatst te horen dat ik een super leuke pony had!:D
Wat ik ook heel fijn vind als er bijv. een 7 staat en dan met commentaar: voor een 8 dit.
enz. Dan heb ik t gevoel wel dat ze je wel willen helpen om je te verbeteren.:)

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:23

Altijd leuk zo'n complimentje van de jury!
Ik heb wel eens op mn coupon gezien 'leuke combinatie' en 'ziet er top uit voor z'n leeftijd!'

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:37

Complimentjes zijn altijd leuk! :D
Op m'n eerste wedstrijd met de pony die ik nu rijd stond er onder: 'fijne combinatie met veel potentie' was natuurlijk een fijne start! Na m'n selectie proef kwam de jury uit de auto. Ze vroeg wat ik ervan vond. Dus ik vertellen dat ik de aanleuning nog niet helemaal top vindt. Zegt ze: 'ben je gek! Als iedereen zulke proeven zou rijden zou ik de hele dag met een lach zitten!' Dat was echt een super tof compliment! Laatste 2 wedstrijden had ik: 'combinatie met veel potentie' en 'ontzettend fijne proef! Doe zo voort'

De pony die ik momenteel rijd is gewoon fantastisch! :D

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 12:24

Zo leuk is dat, zo'n compliment van de jury :)

Laatst kwam ik de jury tegen na het rijden van de proeven. Zegt ze tegen mij "wat een ontzettend fijn paard heb jij!"

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 00:26

Nog mensen die een complimentje hebben gehad dit weekend? Ik helaas niet, ging ook super slecht....

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:42

Ongeveer 3 jaar geleden had ik een wedstrijd op de manege en ik reed op een paard dat de hele proef door echt heel hard bleef hinniken. Toen stond er onder mn protecol: Wat een gezellig paard en leuk dat jij het ook zo grappig vond :P Tja, ik kon dr wel om lachen! En met hetzelfde paard heb ik ook een aantal keer te horen gekregen dat we een hele leuke combinatie waren. Vond ik erg leuk om te horen :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:25

Jury kwam een keer naar me toe en zei dat het wel erg goed ging en dat ik snel naar het L1 moest. Had ook 209 punten :)

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:30

Ik heb op 1 coupon gekregen: Super proef! en op een andere: Combinatie met mogelijkheden paard doet nog wat groen aan, goed voorwaarts gereden. Verder stond er op deze veel spanning

Beide met mijn 3 jarige merrie die nu 3x gestart is. Op de derde coupon stond alleen spanning/spanning/spanning en nog eens spanning.. haha

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:51

Ik was afgelopen week voor het eerst, na een hele lange tijd blessureleed van dit paard, weer op wedstrijd. Paard is echt super heet en heel kijkerig, en vooral in de ring héél heet. Stond er op "Erg goed paard! Jammer van de spanning." Vond ik toch wel heel leuk. :)

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:24

Mijn laatste concours kreeg ik op mijn coupon een compliment voor de fijne aanleuning en nette afwerking van de proef. Voordat ik de coupon kreeg, had ik de jury voor de prijsuitreiking al gevraagd of ze nog tips had. Vond het wel een compliment dat haar eerste reactie was dat ik gewoon een hele fijne proef had neergezet :D Pas nadat ik nog een keer had gezegd, dat ik toch wel heel graag verbeterpunten wilde, kreeg ik ze.

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 17:53

Wat leuk dat zoveel jury's ook positieve dingen zeggen. Meestal is er alleen maar 'gezeik' over jury's. Nog mensen die een complimentje hebben gekregen?

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:14

Ik heb 2 weken terug mijn laatste wedstrijd gereden met mijn paardje. Aangezien ik 5 jaar wedstrijden met hem gereden had was dat best emotioneel en zat ik na het afgroeten huilend op het paard... Ik vermeldde dus maar even aan de jury dat het onze laatste keer was, want die zou anders ook wel gedacht hebben :Y) . Ook beloonde ik mn paardje, oftewel ik vloog m om de nek :Y) .

Op mn coupon stond: wat leuk dat je je paard zo bedankt voor zijn inzet als dit de laatste keer was.

Dat vond ik toch wel erg leuk om te lezen :)

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:07

Gisteren ook nog een 'zuur' complimentje gekregen.
Voor mijn gevoel super fijne proef gereden,had slechts 58%,dus ik was best wel ontgoocheld.

Tot ik mijn protocol kreeg:"Jammer,quasi perfecte proef maar constant iets achter de loodlijn".En daar heeft ze dus bij elk onderdeel een punt voor afgetrokken.
Hoewel ik niet het gevoel had dat ze er echt achter kroop,weet ik wel dat dat ons grote probleem is,en ik twijfel er dan ook niet aan dat het jurylid gelijk had.Maar t'is wel een beetje zuur als je met zo'n goed gevoel buiten komt!