Urielle schreef:Nou, een paar weken geleden reed ik los met het hengstje en er neemt een pony een spurt met een klein kindje erop. Wees de moeder of instructrice of weet ik veel wie haar aan dat ze maar op mijn paard moest remmen. Dan trek ik mijn mond toch echt wel open hoor. Ik denk niet dat ie iets gedaan zou hebben trouwens, maar men, met zo'n klein kind neem ik allemaaaaal geen risico. Hij hoeft maar een keer te kappen en dat kind heeft een hoef in der gezicht.
Verder waarschuw ik ook als er in het losrijden te kort op gereden wordt, sommige mensen rijden echt als debielen in de rondte. Maar van de zomer was ik nog met een lange teugel aan het losstappen met iemand anders, zij wist niet dat ik een hengst had, ik wist niet dat zij een hengst had, allebei schaapmak naast elkaar.
Precies, het hoeft niet perse jij en je hengst te zijn, maar de omstanders.
Verder schoentje, neeeeeeeeeeeeeeeeee mijn paard doet zoiets echt nooit.
Wakker worden!
Ook ik ben weleens van een hengst afgelazerd tijdens de wedstrijd. Nu kan ik zeggen dat ik hem "heel goed opgevoed heb" omdat hij bleef staan, maar dat was gewoon dikke mazzel... Geen enkel mens wint het tegen de hormonen van een hengst.
Zelfde verhaal met spiegels.. Word ook zovaak onderschat, ik heb een keer een hengst finaal door de spiegel zien gaan toen hij zichzelf zag... heeft een half jaar op de kliniek gestaan! Er moet altijd iets gebeuren voordat mensen op gaan letten helaas.
Zelfde verhaal met die hengst die een vrouw doodde in de wei... "Nee, deed hij anders nooit"..
Laatst bijgewerkt door Vienna2007 op 03-11-11 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt