Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moska schreef:Whaaaaat ik heb vorige maand net een set van 32 stuks besteld voor het eerst in mijn leven en gebruik er nog maar 4 dit jaar....
Citaat:Aantal startcoupons per set verkleind
De KNHS verkleint per 1 oktober 2011 het aantal startcoupons dat per set besteld kan worden. Nu zitten er 16 startcoupons in een set, vanaf 1 oktober zullen dat er 6 zijn. De prijs van een set wordt hiermee teruggebracht van € 18,30 naar € 6,85. Met de startcoupons kunnen ruiters en amazones zich inschrijven voor wedstrijden.
De KNHS loopt hiermee vooruit op het mogelijke besluit om vanaf 1 januari 2012 de startcoupons af te schaffen en over te stappen op de zogenoemde startpas. Met deze startpas wordt het voor ruiters en amazones mogelijk om onbeperkt aan wedstrijden deel te nemen. Met de startpas kunnen wedstrijdsporters multidisciplinair starten, dus aan wedstrijden deelnemen in zowel de disciplines dressuur, springen als eventing. De disciplines mennen en aangespannen sport krijgen een discipline gebonden startpas. Het besluit wordt eind oktober ter goedkeuring aan de KNHS Ledenraad voorgelegd.
_Jessie schreef:Ben wel heel benieuwd wat dat met het startgeld etc gaat doen. Want nu moet je toch ook betalen voor je coupons, hoe doen ze dat straks dan??
Janine1990 schreef:Wat moet ik me voorstellen bij een digitale uitdraai?
Gaat het dan via de iPads die hier en daar al gebruikt worden? Weet de naam van het systeem niet meer, iets met Equi??? Dat is enkel cijfers invullen en naar het secretariaat versturen.
Lijkt me toch vrijwel onmogelijk, onredelijk om zonder commentaar de punten te ontvangen, als ruiter/amazone.
Krijgen we dan allemaal een laptop mee in de auto, om ook het commentaar in te typen? En hoe doet men dat dan met de vrijwilligers, sommige jury's hebben vaste schrijvers mee, soms heb je oudere echtparen. Ik zie die nog geen 300 aanslagen per minuut maken. Bij wijze van.
Ben heel erg nieuwsgierig, positief nieuwsgierig.
Vulina schreef:...Ik ben zelf dus secretaris van een club, en heb er weinig behoefte aan om alle protocollen te moeten uitdraaien eerlijk gezegd, dus ik hoop dat daar een andere oplossing voor komt..