Startlijsten.nl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:20

Schiet me nog een leuke herinnering tebinnen (is dat een woord?)

Ik reed vroeger (lang, lang geleden) in de kring met Jeroen Dubbeldam. Ik heb met springen wel eens van hem gewonnen *\o/*

Hoe gaaf is dat? :D

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:24

Tijden hebben tijden :D
Idd met de vrachtwagen op pad, 6 uur `s morgens weg en `s avonds weer eens terug.
Je hoefde je starttijd ook niet eerder te weten, maakte niet veel uit want de vrachtwagen ging toch om die tijd.
De cap met elastiekje :j
De verwassen velours clubtrui
Het vilten dekje wat gewoon niet gewassen hoefde te worden :Y)
Bij voorkeur bruin tuig, zwart was wel echt heel hip en duur :P
Frontriem met tape versierd :))
De slechte banen, soms op maisvelden
En wat ik me het meest herinner; de FANTASTISCHE sfeer :D Met zn allen de hele dag weg. Altijd iemand die je kon helpen of vorlezen, ideaal

Fitzroy

Re: Startlijsten.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:30

Precies, je starttijd was niet echt van belang, de vrachtwaggel reed toch wel. En afgezien van dat ene proefje, reed je ook achttal en sprong je een parcours. Einde van de dag nog parade, dus je pony moest wel 4 x lopen.

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 16:03

Nibbit schreef:
Tijden hebben tijden :D
Idd met de vrachtwagen op pad, 6 uur `s morgens weg en `s avonds weer eens terug.
Je hoefde je starttijd ook niet eerder te weten, maakte niet veel uit want de vrachtwagen ging toch om die tijd.
De cap met elastiekje :j
De verwassen velours clubtrui
Het vilten dekje wat gewoon niet gewassen hoefde te worden :Y)
Bij voorkeur bruin tuig, zwart was wel echt heel hip en duur :P
Frontriem met tape versierd :))
De slechte banen, soms op maisvelden
En wat ik me het meest herinner; de FANTASTISCHE sfeer :D Met zn allen de hele dag weg. Altijd iemand die je kon helpen of vorlezen, ideaal

En invlechten, ook tape om de vlechten!

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:47

Oja! Tape om de frontriem. Kreeg je van die driehoekjes. En de gecombineerde neusriem hadden we ook nog niet. En dan die koordsingels. Mijn moeder had er een hoes voor gemaakt. Singel kreeg je nooit wit. Mooi hoesje eromheen. En shabrak met clublogo. En ja, tape om de vlechtjes en dat eruit halen tijdens de parade. Kreeg je weer een berisping. Ik reed een Welsh sectie B fokmerrie en veulentje ging altijd mee. We hadden een soort van hekje aan de achterkant van de trailer gemaakt. Ik proefje rijden (toen nog maar eentje), parcoursje springen en het veulen stond in de "stal". Lijkt wel of er toen veel meer kon... Wat een tijden!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:49

jeeeetje heb ik me nog nooit bij stil gestaan! LANG LEVE HET INTERNET _/-\o_
*doet me eraan denken dat ik me snel op moet geven! *

Anon1mus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:06

geweldig topic dit! :)
Het is wel een stuk gemakkelijker geworden hoor, wedstrijden uitzoeken en lekker zelf inschrijven. Maar het had ook wel weer wat, wachten op de P&S en dan lekker wedstrijden aanstrepen..
En die programmaboekjes, geweldig, heb er ook nog een paar bewaard. Daarin had mijn moeder al onze starttijden aangestreept, en dat waren nogal wat starts op een dag, 2 proeven, springen en dressuur een pony en een paard en dan nog een zusje die ook startte..

coupons opsturen, daar is niets aan veranderd. Ouderwets eigenlijk...

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:11

Ah heb je er een foto van? ben nu wel heel benieuwd.