oja, slim! ga ik in de gaten houden!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sharona95 schreef:Prisca schreef:Ik heb zelf een roonbruine set alleen met nog een keer die kleur laarzen is gewoon TE en niet mooi meer.
Niet alle kleuren bruin zijn hetzelfde waardoor je een onrustig beeld krijgt. Ik heb zelf dus een roodbruin zadel en hoofdstel met zwarte laarzen en blauw jasje en cap. Doe je teveel verschillende kleuren wordt het niet echt mooi.
Trouwens zo'n rondgedraait hoofdstel vind ik niet echt mooi als je paard een groot en breed hoofd heeft.
Ja daar heb ik ook al overin gezeten.. Ik heb de cap,het hoofdstel en de laarzen ook nog niet, daarom vraag ik me af wat netjes is.
Ik heb verder geen duidelijke foto van haar hoofdje, maar bij haar?

Hyposjuhhh schreef:Ik zou een donkerbruine cap doen en een donkerbruin kraagje op je jasje laten zetten. Champagne details en dan is het volgensmij supermooi! Ik vind een blauw jasje bij bruin juist heel chique, dat breekt een beetje
Of blauwe cap en kraagje gewoon blauw.
Ik zou de laarzen wel dezelfde kleur als je zadel houden, eventueel lak details maar wel een bruine leren basis
Ben nu een beetje terug gaan lezen, maar wat ik echt niet zou doen is een bruin fluweel kraagje en blauw fluwelen cap. Dat is volgensmij echt heel lelijk

CoronaLime schreef:Ik vind een donkerblauw jasje juist superchique staan bij je set, misschien dat je bij de kraag een biesje kan maken in het bruin? Ik start zelf namelijk ook zo haha, alleen dan geen laklaarzen & geen lakhoofdstel.
Randje van het dekje is trouwens donkerblauw. Superchique combi zo toch?
Bailey_4ever schreef:CoronaLime schreef:Ik vind een donkerblauw jasje juist superchique staan bij je set, misschien dat je bij de kraag een biesje kan maken in het bruin? Ik start zelf namelijk ook zo haha, alleen dan geen laklaarzen & geen lakhoofdstel.
Randje van het dekje is trouwens donkerblauw. Superchique combi zo toch?
Ben er zelf ook superblij mee en krijg veel complimenten en opmerkingen op wedstrijden 
antje_vip schreef:Ik vind het een beetje bont, let er wel op dat je dezelfde kleuren gebruikt![]()
En ik ben jaloers op jouw mooie zadel
CoronaLime schreef:Dankje hahaBen er zelf ook superblij mee en krijg veel complimenten en opmerkingen op wedstrijden
Ts, laat je je set zien zodra die klaar is?

*