Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:It IS true then. WOW. I thought it was some clever trick of video.
You can certainly see the difference in the horse. His contact is much more unsettled with Mattias and is coming against the hand quite a bit. The whole harmony and balance is off.
It also highlights how clever and tactful Edward was with him. He could have had similar problems, but he didn't because he's so quick to give and send forward and correct in a gentle forward way. Not slam, slam...
That's pretty crappy just to swipe the floor plan --- but maybe they blew all the money on the music and the horse and had nothing left for choreography.
enny schreef:Lijkt mij ook niet echt handig om een kür te kopiëren terwijl de hele wereld al op je nek zit... Maar in het eerste filmpje springt Totilas wél aan in galop bij Edward terwijl mij dat niet de bedoeling lijkt toch... (1.04) Blijkbaar ook bij hen een beetje spanning??
mylittlejoy schreef:enny schreef:Lijkt mij ook niet echt handig om een kür te kopiëren terwijl de hele wereld al op je nek zit... Maar in het eerste filmpje springt Totilas wél aan in galop bij Edward terwijl mij dat niet de bedoeling lijkt toch... (1.04) Blijkbaar ook bij hen een beetje spanning??
Klopt, dat zag ik ook. Maar waar het bij Gal beperkt blijft tot een enkel moment waar het even té veel is, blijft bij Rath de hele proef te gespannen.
Waar ik het grootste verschil was, was tijdens de passage/piaffe. Juist nu je ze echt naast elkaar ziet, zie je dat Totilas onder Rath behoorlijk heeft ingeboet aan vloeiendheid in de beweging. Wellicht ook een gevolg van die te grote spanning de gehele proef.
Maar het blijft van de zotten dat je een complete proef kopieert. Ik vraag me af, als je bij kunstschaatsen de proef van de kampioen kopieert, blijft het dan ook onbestraft?
Mariska_28 schreef:Misschien hebben ze hem gekocht met bijbehorende kur?![]()
("nu gratis bij aankoop van Totilas: Kur die je gegandeerd >80% geeft!!")
muc schreef:Dat Rath hem nog niet zo goed voor elkaar heeft als Edward vindt ik eigenlijk vrij normaal en ook niet erg. Daar kunnen ze aan werken...
Pollux schreef:"Ik ga verder waar Gal is geëindigd" (citaat Rath) is nu wel heel letterlijk (alleen de andere kant op) Jammer dat hij zijn grote woorden niet waar kan maken. Naar mijn mening is Rath vanaf het begin af aan behoorlijk overschat in zijn kunnen. En áls je dan zo zwak bent om de kuur van je voorganger te pikken, doe het dan goed! Maar dat kan hij ook niet...
spottedponie schreef:Ik vraag me af of Rath zelf voor dit alles kiest of dat het hem word opgedragen, met de tegenprestatie dat hij Totilas mag rijden...
Vind het jammer dat het zo moet, ben benieuwd hoe deze soap verder gaat...