roxiie schreef:MeFlower schreef:je kunt je idd beter voelen (minder onzeker) maar dan moet je nog leren hoe je je proef zo netjes mogelijk kunt rijden.
en dat lukt pas als je durft te rijden.... van de 12 proeven 1 keer winst is niet veel, ik was denk ik alwel gestopt.
Sorry hoor, maar lekker motiverend berichtje van je..
Ik heb 12 proeven gereden en nog geen 1 winst.
Ben ik nu slecht? Moet ik nu maar stoppen?
Het gaat er toch om dat je lol hebt? Tuurlijk wil ik ook graag een wp rijden, maar net of dat dat altijd het hoofddoel moet zijn ?
oh sorry zo bedoelde ik het helemaal niet. alleen ik ben denk ik zo perfectionistisch dat ik na een paar keer geen winstpunten te hebben gereden even zou wachten met opnieuw te starten.
en de lol is niet helemaal het belangrijkste, ik vind het ook belangrijk dat ik goed rijd, want anders kan ik net zo goed niet op wedstrijd gaan. tja, mijn doel is toch wel goed rijden. als ik loop te lantefanteren kan ik net zogoed thuis gaan rijden, toch?
en sorry dat het zo overkwam, zo bedoel ik het niet, en natuurlijk ben je niet slecht. ik zou er alleen zelf geen lol in hebben als ik 12 keer geen winstpunt reed.