Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snoetie schreef:mijn vereniging heeft ook uitstel gekregen tot 1 juni. (zit zelf in het bestuur)
overigens is het echt niet makkelijk om de statuten te veranderen.Als je het officieel wil doen moesten wij een ledenvergadering houden (we hebben 110 leden) waarbij de helft aanwezig moest zijn en 2/3 daarvan weer voor moest stemmen. nou probeer maar eens 55 leden op een vergadering te krijgen..
Ook zonde van het geld, met dat geld hadden we heel veel leuke activiteiten kunnen organiseren..
maargoed, wat moet dat moet, dus wij zitten volgende week bij de notaris
) Prutsmuts schreef:Apart....open ik de link via de OP in dit topic staat mijn vereniging er niet tussen. Open ik die via de link op de voorpagina, staat mijn vereniging er wel tussen.
Welke is nu juist?
malloesje schreef:tweetie1 schreef:Wederom is de KNHS weer eens onnadenkend te werk gegaan door deze lijst te publiceren. Er is namelijk nog een lijst in de maak met verenigingen die uitstel hebben gekregen. Voor dat men dus in paniek gaat overstappen, wacht eerst even de lijst af van verenigingen met uitstel!! Ik heb hierover persoonlijk contact gehad met de KNHS en deze lijst komt vandaag of morgen.
(moderators: kan dit misschien ergens onderaan het 'nieuwsbericht' worden geplaatst..?? )
Daar horen wij idd ook bij. Er is een schrijven over geweest en hier hebben wij op gereageerd en vervolgens 3 maand niets gehoord. Om dus pas terug een brief te krijgen waarin staat dat alles binnen 1 week geregeld moet zijnStelletje ambtenaren daar, dat is toch geen manier van doen. Je moet er voor naar de notaris en alles...
malloesje schreef:tweetie1 schreef:Wederom is de KNHS weer eens onnadenkend te werk gegaan door deze lijst te publiceren. Er is namelijk nog een lijst in de maak met verenigingen die uitstel hebben gekregen. Voor dat men dus in paniek gaat overstappen, wacht eerst even de lijst af van verenigingen met uitstel!! Ik heb hierover persoonlijk contact gehad met de KNHS en deze lijst komt vandaag of morgen.
(moderators: kan dit misschien ergens onderaan het 'nieuwsbericht' worden geplaatst..?? )
Daar horen wij idd ook bij. Er is een schrijven over geweest en hier hebben wij op gereageerd en vervolgens 3 maand niets gehoord. Om dus pas terug een brief te krijgen waarin staat dat alles binnen 1 week geregeld moet zijnStelletje ambtenaren daar, dat is toch geen manier van doen. Je moet er voor naar de notaris en alles...
AmonRe schreef:Sorry hoor, het was al in 2002 (!) bekend dat dit moest gebeuren!! Er zijn altijd verenigingen die tot het laatste moment wachten en dan opeens uitstel gaan aanvragen en dan krijgt de KNHS nog de schuld.
muts_marijke schreef:Prutsmuts schreef:Apart....open ik de link via de OP in dit topic staat mijn vereniging er niet tussen. Open ik die via de link op de voorpagina, staat mijn vereniging er wel tussen.
Welke is nu juist?
Dat heb ik precies hetzelfde. Heel vreemd. Maar dan maak ik me er al stukken minder zorgen over.