Rozetten en bekers, wat doen jullie ermee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:53

Toen ik ben verhuisd zijn al mijn bekers en rozetten bij mijn ouders blijven liggen. Opgeruimd staat netjes en ik heb er geen last van Tong uitsteken

Rozetten die ik sindsdien heb gewonnen had ik eerst een een hele grote tweety-knuffel gehangen. Knuffel stond boven op de kast. Maar aangezien vriendje om de zoveel tijd dat ding van de kast af stootte en daarbij alle rozetten door de kamer heen slingerde zijn ze nu verbannen naar een doosje boven op de kast. Alleen mijn sjerpen hangen nu nog om Tweety.

Bekers heb ik in de kast gezet, zal ik binnenkort iets anders op moeten vinden want dan is de kast te vol( niet alleen met bekers hoor, met een hoop andere rotzooi waardoor ik geen plek meer heb Haha! )

Matti90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 16:12

Bekers staan op de bovenste plank van mijn klerenkast...kan ik ze toch nog zien als ik de kast opentrek *LOL* Rozetten zit de helft in een doos en er hangen er wat boven m'n prikbord..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:06

Om eerlijk te zijn ben ik wel blij dat er bij ons wel geldprijzen bij zijn.
Wat heb je nu aan een set bandages als je daar nooit meer rijd?
En voor een eerste plek heb je vaak ook een erg leuk bedrag.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:27

Bij een tak van sport als endurance is het maar goed dat er geen geldprijzen te winnen zijn. Het is zo makkelijk om daar je paard te overnemen alleen maar omdat je wilt winnen. Een som geld in het vooruitzicht maakt het voor sommige mensen alleen maar aantrekkelijker om (ten koste van het paard) voor de eerste plaats te gaan.

Tot nu toe heb ik trouwens altijd mijn 'gebruiksvoorwerp' zelf mogen uitzoeken (de 1e plaats mag als eerste kiezen), maar eerlijk gezegd is een goed gevoel na een wedstrijd voor mij altijd nog de mooiste beloning. Haha!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:37

Ehm, de rozetten lagen jaren lang bij mijn ex op zolder. Gewoon omdat ik er geen ruimte voor had in het nieuwe huis en hij de zolder toch niet gebruikte. Ik wilde ze niet weggooien.

Tot ik laatst alles wilde meenemen.
GATVER! Zijn katten hadden het als kattebak gebruikt. Alles kon ik dus wegdonderen. Maar goed, ben dus ook weer van die zooi af Knipoog

De bekers heb ik hier in een doos in de kast staan.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:13

In een grote doos ergens boven op een kast (slordig en alles bovenop elkaar, zodat alle rozetten helemaal gekreukt zijn Bloos )

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:19

tja....voor mijn rozetten en herinneringslintjes (heb er twee van KWB) wil ik een touwtje spannen op de studeer- of slaapkamer.
Mijn pas gewonnen beker krijgt ook een speciaal plekje. De andere 2 (gewonnen op de manege met springen) mogen daar misschien ook wel bij Haha! IK denk op een plank of in een kast bij de rozetten op de kamer.

Enne....die zweetdeken kunnen we wel gebruiken!!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:05

Mijn rozetten gaan naar mijn dochter, die vind ze leuk! Mij gaat het alleen om de punten en de enveloppe met inhoud; die vind ik leuker dan zo'n beker. Maar goed ook dochterlief vind de bekers leuk en die mag ze ook hebben van mij. Het doet me niet zoveel, als ik mijn punten maar binnenhaal!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:01

Ik heb een paar flinke dozen, en daar ligt alle troep in. Verder heb ik ook nog een keer een heel mooi horloge gewonnen, maar die doet het niet meer en heb ik ook weggegooid.

Mijn zusje is er wel heel trots op, die heeft ze netjes in een rijtje staan op volgorde van de datum! Maar ja, dat had ik ook wel op die leeftijd. Nu vind ik ze maar lelijk, kitserig en een beetje opschepperig.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:05

Mijn rozet hangt boven mijn bed Tong uitsteken
Heel erg Penny ja, maar ik ben er wel verdomde trots op!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:04

Lielle schreef:
toen ik een aantal jaar geleden ben verhuisd heb ik een enrome hoeveelheid bekers weggegeven aan de manege voor de manegewedstrijden en de meeste strikken weggegooid Bloos Criterium was dat ik me de wedstrijd nog moest kunnen herinneren, zo niet -> weg.

Wat ik sindsdien gewonnen heb, hangt aan de boekenkast (verdekt opgesteld achter een deur) en de bekers staan ergens schuin achter de stereo. Prijzengeld is op Haha!

Lastig voor mij ik heb zo'n geheugen dat ik werkelijk alles onthoud!!!! Ik heb op de overloop een kast en daar staan alle bekers in. De rozetten zitten in een doos behalve die ik als laatste gewonnen heb die hangen als decoratie achter tegen de wand vd kast.
Ik hecht toch veel waarde aan die dingen. Misschien omdat ik niet elke week met een beker thuis kom ofzo.............???? Verder kan ik me dus zo goed als altijd herinneren hoe en wat er precies was met die wedstrijd.

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:16

Bekers boven op m'n kleren kast, en die van dit jaar op een plankje boven m'n bureau (dat houdt het overzichtelijk Knipoog ) rozetten zwerven overal en nergens. Voor de rest heb ik wat tegoedbonnen rondslingeren waar ik ook maar eens wat van moet gaan kopen..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 17:28

orionneke"]
[quote="Lielle schreef:
toen ik een aantal jaar geleden ben verhuisd heb ik een enrome hoeveelheid bekers weggegeven aan de manege voor de manegewedstrijden en de meeste strikken weggegooid Bloos Criterium was dat ik me de wedstrijd nog moest kunnen herinneren, zo niet -> weg.

Wat ik sindsdien gewonnen heb, hangt aan de boekenkast (verdekt opgesteld achter een deur) en de bekers staan ergens schuin achter de stereo. Prijzengeld is op Haha!

Lastig voor mij ik heb zo'n geheugen dat ik werkelijk alles onthoud!!!! Ik heb op de overloop een kast en daar staan alle bekers in. De rozetten zitten in een doos behalve die ik als laatste gewonnen heb die hangen als decoratie achter tegen de wand vd kast.
Ik hecht toch veel waarde aan die dingen. Misschien omdat ik niet elke week met een beker thuis kom ofzo.............???? Verder kan ik me dus zo goed als altijd herinneren hoe en wat er precies was met die wedstrijd.
[/quote]

ik heb ook een vrij goed geheugen maar toen het bij mij over de honderd werd (uit vele vele jaren), haakte ik toch af. De prijzen die ik nu bewaard heb, betekenen ook echt iets voor me (1e beker die ik ooit won, kringkampioen, dat soort zaken).

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:25

Tsja, ik had er een plank voor. Ze zijn daar alleen ruimschoots uitgegroeit! Nu staan ze verspreid door mijn kamer. Op mijn kast, stereo enzo. Een aantal heeft mijn moeder weggegooit, een aantal rozetten heb ik aan de rijvereniging gegeven. De rest van de rozetten ligt in een grote bak onder mijn bed.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:46

De rozetten heb ik onlangs allemaal van m'n kamer verwijdert en gegeven aan een meisje die van paarden houd (ja een PM) en die was er superblij mee. En daar ben ik weer blij mee *LOL*

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:41

Ik hang mijn rozetten op en mijn bekers heb ik leuk in de vensterbank gezet. Trouwens...wel heel vervelend bij het stoffen Scheve mond

Maar toch, het staat heel gezellig OK dan!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:21

Bij mijn laatste verhuizing zijn ze allemaal 'gesneuveld'. Maar nu ik weer een verzameling heb opgebouwd, weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet. Wil ze wel in de woning hangen/leggen, maar voel me wat schuldig tov mijn vriend. Het is namelijk zo dat ik hem 'opgedragen' Haha! heb zijn bekers (diverse sportwedstrijden) uit het zicht op te bergen, hehe.

Dus... als ik ze zelf nu wel tentoonstel.... beetje banketstaaf.... Dus tot we erover uit zijn (hihi) liggen ze in de kast....

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:18

de bekers staan bij ons in een kast (begint ook aardig vol te raken) en lintjes in een doos ergens en me oma heeft ook een paar lintjes en bekers want dat vond ze zo leuk Verward maar als ik bijv. 1e wordt met lage punten zeg ik gewoon van hou die beker maar... gaat me toch om de punten en anders wordt alles veel te vol...

Horse Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:08

Nou als jullie jullie vaantjes, rozetten of bekers kwijtwillen, ik kan ze SUPERGOED gebruiken want volgend jaar is er weer een supergrote (deze keer zelfs 2 daagse) modelpaardenshow.
Ik heb zo'n 700 klassen dus is het voor mij onmogelijk daar allemaal nieuwe vaantjes etc voor te gaan kopen want dan ben ik denk ik zo'n 700 euro kwijt!
Dus gooi aub niets weg, donaties zijn natuurlijk ook heel erg welkom.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:12

Tja rozetten Tong uitsteken
Afbeelding

Kampioenslinten heb ik bewaard. Bekers liggen nu in mijn slaapkamer. Ik wil nog een prijzenkast, maar ehm.... ik moet maar een selectie van bekers maken denk ik Scheve mond

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:22

hahaha, dat is een leuk idee? Ging je als prijzenpony?

Horse Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:24

echt leuk zeg

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:29

Cassidy schreef:
hahaha, dat is een leuk idee? Ging je als prijzenpony?

Nou ja pony, Domingo was 1.78 Haha!

Tlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:28

stuur ze maar allemaal op naar mij. ik doe nu al een jaar deftig aan jumping en veel (kost me een zak geld-) en nog nooit wat gewonnen :'( wie helpt me...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:06

Welke kleur wil je Haha!