Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, je moet bedenken dat er een andere kant aan zit, namelijk die van de KNHS.
.Bren79 schreef:Sinds de wedstrijdlijsten eruit zijn gehaald vind ik het helemaal een waardeloos blad en wil er liever gister als vandaag nog vanaf, vind het ook wel beetje krom dat je moet betalen voor een blad wat je niet wil hebben, hoop dat dat toch eens veranderd gaat worden.
Zorro89 schreef:Bren79 schreef:Sinds de wedstrijdlijsten eruit zijn gehaald vind ik het helemaal een waardeloos blad en wil er liever gister als vandaag nog vanaf, vind het ook wel beetje krom dat je moet betalen voor een blad wat je niet wil hebben, hoop dat dat toch eens veranderd gaat worden.
Inderdaad, ik mis die wedstrijdkalender ook, vond het altijd wel handig! Natuurlijk kun je op de site van de knhs kijken voor de kalender, maar op papier vind ik het toch overzichtelijker, omcirkelen waar je heen wilt en gelijk de gegevens om contact op te nemen. Nu lees ik de P&S ook nog maar zelden.. Tip voor de makers van het blad: de wedstrijdlijsten terug!!
) TinekeHorses schreef:@criollolover; Moet je het dus eigenlijk verplicht betalen?Hihihi, dat ik daar nu pas achter kom..
TinekeHorses schreef:Nouja, zeg! Wat belachelijk!!![]()
En met die boze mails en telefoontjes van leden deden ze helemaal niks?
Rondje regio is leuk (mag nog wel meer wat mij betreft), uitspraken van de tuchtcommissie (altijd leuk om je te verbazen) en inderdaad uitleg over reglementen/wijzigingen e.d. Vind wel dat er soms idd iets te nadrukkelijk aandacht wordt besteed aan de nationale top, maar aan de andere kant, zij zijn ook het visitekaartje van de sport in Nederland. Sponsoren verbinden hun naam eraan, dus dan is het ook logisch dat ze gezien willen worden.
maar dat mocht niet!TinekeHorses schreef:@mimeslosydy: Dat kom ook omdat het natuurlijk geen week blad is.
In een aantal tijdschriften lees je na een maand na de verkoop van Totilas, dat hij verkocht is.
Dan sla ik dat stuk automatisch over want dat is al 'oud' nieuws.
criollolover schreef:TinekeHorses schreef:Nouja, zeg! Wat belachelijk!!![]()
En met die boze mails en telefoontjes van leden deden ze helemaal niks?
wat ze er precies mee gedaan hebben dat weet ik niet, maar het heeft in ieder geval niet geholpen. je bent nog steeds verplicht het blad te nemen als je een startkaart wil hebben....
denk ook niet dat ze het zomaar terugdraaien....