Paard&sport HET blad van de KNHS,wat vinden jullie hiervan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Resfeber

Re: Paard&sport HET blad van de KNHS,wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:19

Vind het nooit echt een geweldig blad, blader het alleen even door..
Er staan nooit ech interessante artikelen of interviews in als in bijv. de BIT.

Bellona_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:20

DE KNHS doet het ook niet gauw goed hè? Dan doen ze weer te weinig en dan doen ze weer te veel.
Ik denk dat, voordat je een boze mail naar de KNHS stuurt :), je moet bedenken dat er een andere kant aan zit, namelijk die van de KNHS.
De KNHS is natuurlijk wel verplicht haar leden te informeren over zaken die de leden aangaan.
Kijk nou naar de nieuwe dressuurproeven. Ik durf te wedden dat, nadat die nieuwe proeven in werking zijn gegaan, er ruiters op een wedstrijd uitgebeld zullen worden omdat ze nog de oude proeven rijden. En met hun meest onnozele gezichtsuitdrukking zullen ze zeggen: Huh…nieuwe proeven…???
Ja, daar kun je wel om lachen en denken dat mensen toch niet zó dom zullen zijn, maar als het te bewijzen zou zijn durf ik er wel een weddenschap op af te sluiten :).
En aangezien de (Nederlandse) mens toch wel aardig geprogrammeerd is om bij zulke blamages een schuldige aan te wijzen (buiten zichzelf uiteraard…) zullen ze hun pijlen richten op, jawel, de KNHS, want die had hun toch wel eens mogen informeren!
En als de KNHS vervolgens met het verweer komt dat men dan toch op bokt (….!).nl had moeten kijken, dan denk ik niet dat ze het daarmee gaat redden. Niet echt een verweer waar je blij van wordt. Ik denk dat zelfs verwijzen naar de KNHS-site niet sterk genoeg zal blijken te zijn.
Kortom, ze moeten, om allerlei uiterst flauwe kul klachten te voorkomen, de informatie wel letterlijk de leden in de handen drukken.
Zodoende zijn er dus drie categorieën ontvangers:
- zij die dubbel geïnformeerd worden;
- zij die geïnformeerd worden; en
- zij die pertinent niet geïnformeerd willen worden.
Hoe dan ook, geen van hen kan met het argument komen dat ze het niet geïnformeerd zijn.

p.s. Ze zijn misschien wel heel erg blij met ideeën voor een inhoud die jou wel interesseert...?

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:21

idd de bit en de ros is toch het intressantst.

vind de paardenkrant ook niet echt veel boeiendst leuk voor de fokkers etc. haha en leuk als je er instaat enzo :P

Zorro89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:29

Bren79 schreef:
Sinds de wedstrijdlijsten eruit zijn gehaald vind ik het helemaal een waardeloos blad en wil er liever gister als vandaag nog vanaf, vind het ook wel beetje krom dat je moet betalen voor een blad wat je niet wil hebben, hoop dat dat toch eens veranderd gaat worden.

Inderdaad, ik mis die wedstrijdkalender ook, vond het altijd wel handig! Natuurlijk kun je op de site van de knhs kijken voor de kalender, maar op papier vind ik het toch overzichtelijker, omcirkelen waar je heen wilt en gelijk de gegevens om contact op te nemen. Nu lees ik de P&S ook nog maar zelden.. Tip voor de makers van het blad: de wedstrijdlijsten terug!!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:32

Zorro89 schreef:
Bren79 schreef:
Sinds de wedstrijdlijsten eruit zijn gehaald vind ik het helemaal een waardeloos blad en wil er liever gister als vandaag nog vanaf, vind het ook wel beetje krom dat je moet betalen voor een blad wat je niet wil hebben, hoop dat dat toch eens veranderd gaat worden.

Inderdaad, ik mis die wedstrijdkalender ook, vond het altijd wel handig! Natuurlijk kun je op de site van de knhs kijken voor de kalender, maar op papier vind ik het toch overzichtelijker, omcirkelen waar je heen wilt en gelijk de gegevens om contact op te nemen. Nu lees ik de P&S ook nog maar zelden.. Tip voor de makers van het blad: de wedstrijdlijsten terug!!

Ik zal het doorgeven op stal (werkt bij de redactie ;-) )

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:40

ik vind het echt ronduit belachelijk dat het verplicht is om het blad te nemen. ik rij al 32 jaar lang wedstrijden en vorig jaar kwam ik erachter dat dit blad nu verplicht is bij een startkaart. ik moet dit blad dus ook gewoon betalen, je hebt geen keuze meer, er zijn al veel mensen geweest die boze brieven en mailtjes hebben gestuurd naar de knhs, maar echt, dat heeft helaas geen nut gehad.
het is allemaal al zo duur, wat je tegenwoordig ook moet betalen om 2 proefjes te rijden, het is gewoon schandalig, 2x 9 euro, vroeger was het 5 gulden per proefje....ja en ik weet wel dat de tijden veranderd zijn en het over vroeger praten ook niet echt nut heeft, maar ik blijf erbij, ik beleef nog veel plezier aan wedstrijden rijden, maar het blad paard en sport verplicht is toch echt ronduit schandalig.....
alle informatie wat er in staat, daarvan ben ik al op de hoogte als het blad bij mij op de deurmat valt....

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:48

@criollolover; Moet je het dus eigenlijk verplicht betalen? }> Hihihi, dat ik daar nu pas achter kom.. :o

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:51

Weinig informatief... lees hem alleen heeeel af en toe op de wc hahaha

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:58

TinekeHorses schreef:
@criollolover; Moet je het dus eigenlijk verplicht betalen? }> Hihihi, dat ik daar nu pas achter kom.. :o

ja, verplicht betalen, en schrik maar niet als je ziet hoeveel je dit jaar moet gaan betalen, vorig jaar betaalde de vereniging nog een gedeelte, maar nu niet meer. ik heb er speciaal achteraan gebeld, vandaar dat ik dit weet. ik durf niet te zeggen of het bij alle verenigingen gelijk is.....

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:20

Nouja, zeg! Wat belachelijk!! :(
En met die boze mails en telefoontjes van leden deden ze helemaal niks?

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:30

Ik zeg: Gewoon een goede nieuwsbrief die gratis en automatisch in je postvak-in komt en waar alleen de noodzakelijke dingen in staan. Al dat papier, bomen en als ik het zo lees.. Gooit bijna iedereen het gelijk de prullenbak in!
Doe mij dan maar alleen een nieuwsbrief via de mail waar je zelf kan bepalen of je die opzegt of dat je alles nou via Bokt.nl of ergens anders leest. Dan hebben ze toch hun best gedaan maar mag je zelf weten en is het je eigen verantwoordelijkheid wat je ermee doet! Amen.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:33

Ik vind het enorm jammer dat ze de wedstrijdkalender eruit hebben gehaald, dat was altijd heel erg handig!

Verder vind ik dat er wel wat meer artikelen over leuke onderwerpen in moeten maar zoals die ''laarzen van'' en de ''cap van'' vind ik al een leuk initiatief :j

anonymous54

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:36

Ik vind het eigenlijk wel een leuk blaadje..! Soms staan er interessante onderwerpen in en het regio nieuws vind ik leuk.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:37

mistid schreef:
Het grote nieuws is onderhand saai. Het regio/korte nieuws is wel leuk. En de info stukken zijn leerzaam.

Inderdaad, vind de pony toppers ook altijd schattig om te zien!
Maar ik heb wel liever Bit of een andere paardenblad.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:45

TinekeHorses schreef:

wat ze er precies mee gedaan hebben dat weet ik niet, maar het heeft in ieder geval niet geholpen. je bent nog steeds verplicht het blad te nemen als je een startkaart wil hebben....
denk ook niet dat ze het zomaar terugdraaien....

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:29

criollolover schreef:
wat ze er precies mee gedaan hebben dat weet ik niet, maar het heeft in ieder geval niet geholpen. je bent nog steeds verplicht het blad te nemen als je een startkaart wil hebben....

Nee, jammer genoeg niet...

gekoppaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:46

Het blad is best interesant, maar vind het nog altijd meer reclame dan wat anders. Tevens kom ik er gewoon niet bij dat het wordt verplicht bij een startkaart. Ik vind verplichten niet erg, maar daarom nog wat extra geld uit mijn jas kloppen, daar hou ik niet zo van.... trouwens alle info die je nodig hebt kun je via internet makkelijk vinden. Denk eerder dat ze het geld goed kunnen gebruiken...

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:59

Ik lees ook altijd alles, maar ik vind lezen dan ook leuk :D Rondje regio is leuk (mag nog wel meer wat mij betreft), uitspraken van de tuchtcommissie (altijd leuk om je te verbazen) en inderdaad uitleg over reglementen/wijzigingen e.d. Vind wel dat er soms idd iets te nadrukkelijk aandacht wordt besteed aan de nationale top, maar aan de andere kant, zij zijn ook het visitekaartje van de sport in Nederland. Sponsoren verbinden hun naam eraan, dus dan is het ook logisch dat ze gezien willen worden.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 12:10

Vind de info stukken wel leuk,maar de sportstanden, resultaten enzo sla ik meteen over!
Kreeg voor ik mn startkaart aanvroeg de Paard & Leven, die vond ik veeeeeeeeeeeeeel leuker!
Heb ook gevraagd of ik die niet mocht houden := maar dat mocht niet!
Ben er ook niet zo over te spreken dat het verplicht is.. en errug jammer dat je niet zelf mag kiezen welke van de 2 je ontvangt!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:25

ik vind hem wel leuk maar eigenlijk staat er alleen maar 'oud' nieuws in

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:35

@mimeslosydy: Dat kom ook omdat het natuurlijk geen week blad is.
In een aantal tijdschriften lees je na een maand na de verkoop van Totilas, dat hij verkocht is.
Dan sla ik dat stuk automatisch over want dat is al 'oud' nieuws. :+

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:38

TinekeHorses schreef:
@mimeslosydy: Dat kom ook omdat het natuurlijk geen week blad is.
In een aantal tijdschriften lees je na een maand na de verkoop van Totilas, dat hij verkocht is.
Dan sla ik dat stuk automatisch over want dat is al 'oud' nieuws. :+

ja tuurlijk dat is zo, maar dat maakt het wel gelijk een stuk minder interessant :P
neemt niet weg dat ik het toch altijd wel weer leuk vind als die er is, maar al vergelijk je het nou met een blad als bit vind ik de bit echt 10 x leuker

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:43

criollolover schreef:
TinekeHorses schreef:

Nee want als dan de helft van de startkaarthouders dat blad niet meer wil, dan halveert de oplage. En met lagere oplagecijfers kun je ook minder geld aan je adverteerders vragen. In principe verdient de KNHS dubbel aan dat blad, de startkaarthouders die er verplicht voor moeten betalen, en aan de advertenties en boekjes zooi die er vaak bij zit. Ik heb nu mijn startkaart opgezegd en ben er lekker vanaf. Op de hoogte blijf ik wel via bokt en de digitale nieuwsbrieven van de KNHS.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 22:37

idd, de horses.nl nieuwsbrief vind ik ook een fijne nieuwsbrief die ik wél helemaal lees.
Zag nu ook dat Paard&Leven blad, dat is ook van de KNHS alleen dan voor recreatie ruiters.
Is een stuk leuker dan PaardenSport!

Blitzloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 23:42

Ik vind het altijd wel leuk,
alleen ik lees het meestal niet allemaal... Sommige dingen zijn gewoon een beetje saai voor mijn leeftijd ;)

Maarja voor de rest is hij wel leuk. En ik vind het leuk dát ze het doen!