Eerste B-proef, gestreste ruiter+paard!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 20:41

We doen inderdaad niet meer mee. Bailey is kreupel. Jammer, want ik was net een beetje van m'n zenuwen af...Maar ja. Jammer dan.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 11:40

Je verpest je paard alleen maar als je er zelf al zo zenuwachtig en negatief ingaat. Hoe moet je paard het dan wel niet ervaren?
Zorg eerst eens dat je gewoon zelf normaal kunt rijden en dat hij luisterd. Tegen de tijd dat je de 3 gangen goed kunt rijden met een stuur erop kun je over wedstrijden gaan nadenken.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 23:37

Bailey loopt niet meer kreupel, ze ging gisteren als een treintje :+ Het is even aankijken of ze de komende week zuiver blijft lopen. Waarschijnlijk doe ik dan wél mee. Alles gaat intussen toch al wat beter, alleen mn voltes zijn nog steeds zo krom als ik weet niet wat :'] Dus dat is echt een punt om keihard aan te werken.

Wat verschil maakt, is dat ik het me nu minder aantrek. Ben niet meer zenuwachtig, het wordt gewoon een lekker ritje :+ Mocht Bailey op de wedstrijd toch gespannen zijn...Wordt het een zeer rustig wedstrijdje, of stap ik af :j We zullen zien! We hebben aan de instructrice gevraagd of we daar een keertje de bak mogen afhuren, hopen dat dat mag!

En anders pakken we gewoon een wedstrijdje in de zomer ;)

Jenny_S

Re: Eerste B-proef, gestreste ruiter+paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:51

knap dat je het wel durft te proberen
ik zou zeggen probeer er lol in te krijgen
en ga gewoon door ook al als iets niet gelukt is, ook in de les
frustraties tijden de lessen voelt je paard ook
probeer in iedergeval te ontspannen (er zijn van kalmerende tabletten te koop bij de Tuinen, homeopatisch misschien dat die helpen ;) jij ontspannen misschien je peard ook haha

Tammieejj147

Re: Eerste B-proef, gestreste ruiter+paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:13

Poeh poeh wat een gezeur van sommige ja! Zie het indd als iets leuks en heel veel suc6 ermee! Ik ben zelf echt een zenuwpees, hoe vaak ik ook zou oefenen van tevoren, ik denk toch wel dat het niet goed gaat. Echt een kwestie van het gewoon doen. Anders kan je nooit wat!