Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

NOUHOUU, op je 12e wil je dat niet horen.
.
!
, máár met 2 QH !!) en vroeg op een gegeven moment hoe oud het paard van mijn vriendin was. Toen zij antwoorde dat ze 14 was, was zijn kommentaar: "Ja, logisch dat ze dat dan allemaal kan"
!
!!)
)
lis schreef:Rotopmerkingen gaan ook aan mij voorbij, want ik kan er geeneen bedenken.
Wel eentje over mijzelf die indirect met de paarden te maken heeft.
Toen ik 12 was reed ik met mijn pony mijn eerste dressuurproef. Buiten het feit dat het een slechte proef was met veel commentaar van de jury was, stond er nog iets op de coupon wat me spontaan in janken uit liet barsten;
"koop eens een bh, want het is niet om aan te zien"NOUHOUU, op je 12e wil je dat niet horen.
:(:( 
. Het ging die eerste les helemaal niet goed, het paard nam een loopje met mij. Zei de instructeur: "wat doe je hier, je kan helemaal niet rijden". En Boem al mijn zelfvertrouwen weg, ik was echt bang van die man, het leek net zo'n legermannetje, je werd helemaal gedrild. Nadat hij wegging, ging het een heel stuk beter, en nadat ik weg ben gegaan van die manege, ging het nog beter. Dankzij een moeilijk paard en supergoede privéles. Het heeft echt jaren gekost om mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen 

) 
. Dit is niet leuk...