De rotste opmerking die je ooit hebt gekregen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:14

heb je die dan? Verward Haha!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:25

een dierenarts bij de nakeuring van een endurancewedstrijd. Yja het is ook lastig voor een haflinger (euhh dit is een fjord.

Daarna schreef ze op mijn vet. kaart de afstand (53km) te lang voor deze pony, nou ja 2 weken ervoor had hij nog een internationale wedstrijd over 80 km gelopen.

Maar zie dat meer als onkunde van de vet.
Toen ik mijn arabiertje kreeg zeiden veel mensen hehehe eindelijk de fjord eruit en een echt paard.....nou de fjord is gewoon gebleven!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:31

Hijs leuk, G&K!

Sorry, off-topic
(on topic heb ik niks nieuws te melden gelukkig Haha! )
.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:36

De hoefsmid"Je rijdt zeker niet (zo vaak)?" En bedankt.. Boos!

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:59

Bij de dierenarts waar ik mijn normaal zo brave paard nooit fatsoenlijk de bak door krijg omdat er hele vreemde friezen, schapen en andere enge monsters naast de bak wonen hoor ik standaard "zo daar hebben we Anky weer"..
Tsjaa...

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:52

Rotopmerkingen gaan ook aan mij voorbij, want ik kan er geeneen bedenken.
Wel eentje over mijzelf die indirect met de paarden te maken heeft.
Toen ik 12 was reed ik met mijn pony mijn eerste dressuurproef. Buiten het feit dat het een slechte proef was met veel commentaar van de jury was, stond er nog iets op de coupon wat me spontaan in janken uit liet barsten;
"koop eens een bh, want het is niet om aan te zien" Huilen NOUHOUU, op je 12e wil je dat niet horen.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:22

Ik weet nog goed dat ik met m'n vorige paardje eens een dagtocht ging maken met een stalgenootje en haar vriendin. Allebij op grote dressuurpaarden, en daar kwam ik aan met zware harige Welsh Cob. Die vriendin:
"Wat moet je DAAR nou mee?"

En meer van dat soort leuks. Eigenlijk had ik niet mee moeten gaan, maar ik ging wel - en mijn paardje liep nog vrolijk actief te draven toen die van haar allang was ingekakt Haha!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 01:04

Mijn vriendin en ik, hadden zo´n 6 jaar terug, allebei voor het eerst ons eigen paard. (warmbloeden)
Zij kocht een paard, wat vreselijk moeilijk (dominant) was en die als gevaarlijk te boek stond. De opmerkingen op onze toenmalige stal, waren dan ook niet van de lucht. Dit veranderde, toen wij "grondwerk" cursussen gingen doen; Helania werd van een ***paard, een paard wat aangenaam in de omgang is Lachen .
In al die jaren oefende we braaf verder en nu laten de paarden ook van alles met zich "doen".
Inmiddels staan we op een andere stal en laatst waren we weer bezig met onze paarden; mijn vriendin had haar paard helemaal in het plastik gepakt en ik schopte intussen steeds een bal naar haar toe. Haar paard bleef bij dit alles gewoon braaf staan Lachen !
Een stalgenoot stond toe te kijken (beginnende rijder, die so-wie-so altijd alles beter weet Lips are sealed , máár met 2 QH !!) en vroeg op een gegeven moment hoe oud het paard van mijn vriendin was. Toen zij antwoorde dat ze 14 was, was zijn kommentaar: "Ja, logisch dat ze dat dan allemaal kan" !
(overgens wél een goed excuus om dan maar niets met je paard te oefenen: als het dan 14 is, kan het alles al helemaal vanzelf }> Knipoog !!)

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:09

de rotste opmerking die ik ooit heb gehad was na afloop van een wedstrijd. ik had gewonnen en moest ineens de ring in voor de prijsuitreiking. terwijl er gezegd was dat die tijdens de parade aan t eind zou zijn. ik had dus geen paard en mocht een paard van een vriendin lenen. het dier viel goed op want t was een bonte. ook nog met twee verschillende ogen.
na afloop van de parade kwam de voorzitter van de club naar me toe en vroeg hoe ik t in mn hoffd durfde te halen om op zo'n koe te rijden. t was een schande voor de club zei hij..... nou dat was dus de laatste wedstrijd die ik ooit voor ze reed Haha!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:08

Zelf heb ik ook geen rotopmerkingen gehad. Maar ik maak ze soms wel (onbewust) zelf. Er stond eerst een jongen bij ons op stal. Hij had een hengst, volgens hem was ie wel een ton waard. Maar ik noemde het paard steeds pony (omdat ik dat gewend ben, noem mijn pony ook gewoon pony). En die jongen werd rooier en rooier, "euhh is het geen pony dan??" Hij was volgens mij in staat me te wurgen!!!
Laatst bijgewerkt door Emeraldo op 01-08-03 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Luci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:22

Jury: die pony (het is een klein paard) is leuk voor de L maar verder kom je er echt niet mee hoor
Inmiddels zijn we Z met winst *trots* Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:24

Ik reed met mijn pony M1 dressuur en ging na mijn proefje voor commentaar naar de jury. Het ging niet echt geweldig en dat zei de jury ook. Ook zei hij nog dat ik toch niet verder kwam dan de M1. Op dat moment reageerde ik van dat het ook niet echt goed ging.
Wat ik wel geestig vond was dat ik diezelfde jury 1,5 jaar later weer had (in de Z2!!!!) en dat ik toen een vette winstpunt van m had! Dus hoezo kom ik niet verder dan de M1, hahahah!!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:22

na mn wedstrijd moest ik bij de jury komen voor het commentaar, ik vond toen zelf dat ik een goede proef had gereden, zegt de jury, jammer dat je pony geen vos is en niet zo rank beestje is... ik hou niet van stevige en bruine ponys, sorry hoor anders had ik je laten winnen
dat vond ik dus echt een rot opmerking, kan mijn pony helpe dat ie bruin en stevig gebouwd is??

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 10:33

Een paar opmerkingen van juryleden in de 7 dressuurproefjes die ik ooit met mijn oude ruin heb gereden...

* Vraag aan je vader of hij een echte pony voor je koopt, dit wordt nooit iets.
* Ik heb je geen winstpunt gegeven omdat je anders in de L in de problemen komt (119 punten oude telling en ik moest 1 wp om te mogen springen...)
* Zonde dat de pony er steeds vandoor ging in de proef (ik had niets gemerkt, hij liep altijd hard)
* Dressuur gaat niet op tijd... (stond op de coupon Haha! )
* Je kan duidelijk zien dat de pony nog jong is, als hij wat ouder is en meer wedstrijdervaring krijgt zal het een stuk beter gaan (pony was op dat moment 24 jaar en de vorige eigenaar had 7 jaar B gereden in de hoop op een winstpunt...)

Er stond een keer bij mijn les een internationaal jurylid te kijken. Toen ik aan het uitstappen was, vroeg ze wat voor afstamming hij had en hoe oud hij was. Ik zei toen 24 jaar en waarschijnlijk een ijslander x haflinger.
Ze was even stil en zei toen dat ze het TOCH een leuke pony vond
Kijk, dat is nou leuk OK dan!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 11:23

lis schreef:
Rotopmerkingen gaan ook aan mij voorbij, want ik kan er geeneen bedenken.
Wel eentje over mijzelf die indirect met de paarden te maken heeft.
Toen ik 12 was reed ik met mijn pony mijn eerste dressuurproef. Buiten het feit dat het een slechte proef was met veel commentaar van de jury was, stond er nog iets op de coupon wat me spontaan in janken uit liet barsten;
"koop eens een bh, want het is niet om aan te zien" Huilen NOUHOUU, op je 12e wil je dat niet horen.

Wat een walgelijke opmerking!
Waren je ouders niet kwaad?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 11:51

Ik heb een keer iemand horen zeggen (niet tegen mij hoor!): "Leuk paard, jammer dat jij erop zit".

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 11:58

Mijn lieve Tinkertje is een keertje heel hard uitgelachen door een stel kleuters op een schoolplein................"Hahahahahahahahaha, wat heb jij een raar paard". Tja, dan kun je ook niks terugzeggen.

Gelukkig krijg ik veel vaker leuke reacties van mensen die nog nooit zo'n mooi paard hebben gezien en de kleur, de sokken en lange manen prachtig vinden. Er is dus hoop voor de toekomst voor de kleutertjes.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 12:26

Ik was net de B door en reed mijn eerste wedstrijd in de L1. Ik won met 157 en 158 punten zegt een vriendin tegen me: "Goh, nou begint het eindelijk eens ergens op te lijken..."
Grrr Boos! stomme trut.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 13:13

Het was iets van een half jaar geleden of zo en ik had dressuurles op de club !!! Dressuur vind ik zooo saai maar jah als ik goed wil springen moet ik ook maar dressuurles krijgen!!! OP een les zat ik heel erg te mopperen omdat het echt niet lukte (me pony pakte het bit vast enzo)!!! dus kwam zoon associaal wijf die ook altijd met dressuur zit te mopperen naar me toe en zegt je moet op damles gaan en een vissie in een kommetje nemen!!! iedereen lach helemaal in een deuk behalve ik! en dat aso wijf heeft het geweten hoor!!!!!! Stomme trut Boos!:(:(

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:31

Heel lang geleden, was toen 13 of 14. Had net een stop gehad van 2 jaar. Ik moest gelijk beginnen op paarden (serieus, echt GROTE paarden) en ik was niet zo groot, nu nog steeds niet Haha!. Het ging die eerste les helemaal niet goed, het paard nam een loopje met mij. Zei de instructeur: "wat doe je hier, je kan helemaal niet rijden". En Boem al mijn zelfvertrouwen weg, ik was echt bang van die man, het leek net zo'n legermannetje, je werd helemaal gedrild. Nadat hij wegging, ging het een heel stuk beter, en nadat ik weg ben gegaan van die manege, ging het nog beter. Dankzij een moeilijk paard en supergoede privéles. Het heeft echt jaren gekost om mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen Boos!

Toen Avalon kwam, vroeg mijn (ex)-instructeur wat het voor een paard was. Ik zei: "een Arabier" Hij:"daar kan je toch helemaal niks mee". Op zich helemaal niet erg, vergeleken met wat voor opmerkingen de anderen hier voor hun hoofd geslingerd krijgen, maar was wel pissed.

Ach ja, ik trek me er niet meer van aan. En mijn paarden heb ik nooit negatieve opmerkingen gekregen verder. Alleen maar complimentjes Lovers

benneton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:34

Ach, als je met je C pony aankomt in het Z2 kan je je wel voorstellen wat voor opmerkingen je soms naar je hoofd krijgt Boos!

Van die dingen als

-koop is een D pony
-wat moet je daar nou mee
-vind je het niet vervelend om altijd te verliezen (werd die dag 1ste van de CDE-Z2, waren 5 combinaties ik was de enige C)

Nou en zo nog wat banketstaaf dingen over een C pony.
Maar ook vaak leuke reacties gehad van

- wat gaaf dat je zo hoog gekomen bent
-wat een schatje (minstens 30x Haha!)
- mooi beest enz enz

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:32

Als je na de prijsuitreiking met je lintje en envelopje terug loopt naar de auto en je komt de jury tegen.... "Ik had jou helemaal niet in de prijzen willen hebben". Stond met de mond vol tanden.... Zij had toch de punten gegeven...... wat een heks....

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:34

van de staleigenaar:

"Banjer is gewoon een rotbok... daar ga je toch niet mee fokken........"

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:35

SmithsGirl schreef:
"Banjer is gewoon een rotbok... daar ga je toch niet mee fokken........"

oeh dat zijn echt van die staleigenaren opmerkingen.........

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:15

Hmm, ik heb nog maar een wedstrijd gereden dus veel opmerkingen van juryleden heb ik niet gehad.
Mijn eerste wedstrijd was wel een ramp. Ik heb het sowieso niet zo op dressuurwedstrijden. Gatver daar zitten echt van die mensen tussen dat je denkt van.. ieeuuwww Rolleyes Scheve mond
En toen ik daar aan kwam zetten zag je de meeste al kijken van: wat doe jij hier met je C pony. Verward
Het leek me eerst geweldig om mee te doen, maar toen ik er eenmaal tussen reed had ik echt zoiets van Zij zijn groot en ik is klein! . Dit is niet leuk... Schijnheilig
Maar goed, ik heb ook nog maar een wedstrijdje gereden dus ik denk dat ik het gewoon slecht getroffen heb.
Ik weet niet of ik wel weer zin heb om een dressuur wedstrijd te rijden.

Het valt me ook op dat er veel mensen verwachten dat je zomaar even een ZZ knol kan kopen en dat ze vinden dat je met een kleine pony gewoon niks kan. Dus, mensen met kleine pony's, zet hem op en laat ze zien dat ze uit hun nek l*llen!