Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjolvir schreef:Er is natuurlijk wel een verschil tussen MOETEN (max van 30 wp's bereikt) en WILLEN (meer dan 10 wp's bereikt, maar nog geen 30) promoveren.
Zou daar nog even navraag naar doen, voordat ik een hoop soris zou schoppen als ik jou was.
Ik zie overigens het probleem voor de organisatie ook niet zo, behalve als ze alle prijzen al zouden
hebben laten maken. dus 2 voor de M2 uitgaande van 8 starts en 4 voor de M1, uitgaande van 16 starts.
Groetjes Sjolvir.
daffodil schreef:Antwoord van de KNHS:Wat typisch zeg.....dat zou mij als vereniging nou geen moer interesseren met welk paard je komt. Sterker nog, er zijn zat ruiters die zich inschrijven met de mededeling: Ik kijk nog wel welk paard ik meeneem.
Vind het eerlijk gezegd ook heel erg flauw van ze.
Kabouterdans schreef:daffodil schreef:Antwoord van de KNHS:Wat typisch zeg.....dat zou mij als vereniging nou geen moer interesseren met welk paard je komt. Sterker nog, er zijn zat ruiters die zich inschrijven met de mededeling: Ik kijk nog wel welk paard ik meeneem.
Vind het eerlijk gezegd ook heel erg flauw van ze.
U heeft hier blijkbaar te maken met een zeer kundig secretariaat, want alles wat zij aangeven is volkomen waar.
Dit is de juiste procedure.