Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.Aieshja schreef:Ik vind het inderdaad ook erg knap, heb je natuurlijk vaker gezien bij eventing. En is erg leuk om te zien hoe mensen kijken van wat moet die hier en dat je uiteindelijk een super cross rijdt!
Lielle schreef:ja, totdat er een aparte rubriek komt voor alles onder de 1.58 (E pony)en ik met een 'ukkie' tegen de paarden van 1.70+ moet rijden.
(voor alle duidelijkheid, zo denk ik er dus niet over, even als voorbeeld)
Arwin6 schreef:ik vind het eigenlijk best een goedeer zijn ook zat kleine mensen die een pony gewoon veel fijner vinden
en als ik 18 wordt (over 2 jaar pas ) dan is mijn pony hopelijk en nog lang niet versleten. maar ik wil gewoon niet tussen de paarden starten omdat ik weet (van stalgenootjes) dat dit erg frusterend is, want ej kan gewoon niet tegen die paarden op met grote/ ruime gangen
En natuurlijk weet je niet alles van tevoren, ik vind het altijd zo gemakkelijk om te roepen dat 'zij' het anders moeten gaan regelen omdat dat jou (niet persoonlijk bedoeld) beter uitkomt.
Paard is nooit verkocht maar op bijna 30jarige leeftijd bij ons ingeslapen.
(geintje
)
) Sizzle schreef:Nederland is het enige land waar men denkt dat een E-pony een pony is. In andere landen kunnen ze prima meekomen tussen de paarden. Zijn de nederlandse E-pony's dan zo stom of zou het dan toch tussen de oren zitten van de ruiter.......
Wat denk je van een paard van boven de 1.70m die moeilijk te sluiten is in de dubbel, aggosie, geven we die ook een eigen rubriek, want anders heeft hij het zo moeilijk.
Als je niet mee kan komen moet je je wellicht eerder afvragen of je paard wel geschikt is voor je doel.
Arwin6 schreef:ik vind dat je tussen rassen geen onderscheid moet maken. want dat zijn wel degelijk paarden en die zeker goed en ruim kunnen lopen. ik bedoel Friezen komen steeds makkelijker mee![]()
het is is ook zeker mogelijk! dat is ook zo. maar ik denk dat er meer 18+ers met een pony zouden starten omdat er een pony rubriek is.