Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) keer goed aanspringt, moet je dan gewoon verder gaan met de proef en in de opvolgende figuren hem proberen goed te krijgen of bijv. op een volte zetten totdat hij de goede galop heeft en dan de proef vervolgen? organisator schreef:Waar het met de sport heengaat???????????
Nou gewoon weer een elite sport van maken lijkt wel.

Toen moest die fjord,ales ging echt goed(dat zei ook iedereen langs de kant).Voorwaarts,zijwaarts,overgangen,noem maar op,het ging echt super.
(tenzij dat samengaat). Lovely schreef:Organisator, als een paard goed kan bewegen en dat ook laat zien in bijvoorbeeld het schakelwerk (midden- en uitgestrekte gangen) dan is dat niet meer dan verdiend uiteraard. Maar ik begrijp dan nog niet waarom een simpele volte ineens 2 punten meer waard zou zijn, simpelweg omdat het mooier is om naar te kijken?? Dan kom ik weer bij het punt van africhting, ik denk dat degene die de best africhting laat zien, moet winnen en niet degene met het knapste paard(tenzij dat samengaat).
) van mij.