Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, blijft ze erover bezig.
daffodil schreef:kaatje77 schreef:Dan pen je de hele proef als een gek om commentaar te geven waar de amazone/ ruiter iets mee kan en als dank daarvoor wordt je imo niet serieus genomen.
Ik denk dat je hiermee iets te kort door de bocht gaat, want wie zegt dat ze daar niet alsnog iets mee kunnen? Ik zelf jureer en zit soms te wachten, soms zelfs te hopen dat een ruiter afgroet, zo beroerd gaat het. En ikzelf heb inmiddels ook een paar keer afgegroet om uiteenlopende redenen.
Nee hoor, die regel mag van mij gewoon zo blijven. Ik zelf vat het echt niet als belediging op als een ruiter afgroet, moet hij/zij zelf weten!
( stond met een angstig gezicht zijn hoedje te zwaaien in het hokje). Het was een meerdaags concour en de volgende dagen liep hij regelmatig in de prijzen... Had ik hem er die dag vol doorheen gereden was hij alleen maar meer gaan klieren. 

kaatje77 schreef:k heb er eens over nagdacht en wat mij betreft mag er een nieuwe invoer komen van verliespunten:
Heb je een verliespunt gereden, dan krijg je 1 minpunt
Groet je vrijwillig af: bestraf dat met 2 minpunten.
[/size]
Yvank_ schreef:Ik snap je punt maar het ligt er natuurlijk wel aan waarom je afgroet.
Zelf heb ik eind vorig jaar me lelijk verkeken op wat m'n drachtige wedstrijdmerrie nog aankom ik dacht dat 1 wedstrijdje nog wel zou lukken. Dat was niet zo pony storte helemaal in halverwege de proef dus ja dan groet ik af...
(wanneer groet iemand af en waarom en passen de punten daar wel bij?) en verder kost het je niks.