Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miepie1980 schreef:Eenvoud in de B is naar mijn mening juist prima.
Voor mensen die voor het eerst starten zelf of met een jong paard is het lang niet altijd haalbaar om direct in de L te starten en te gaan wijken.
Juist de lage drempel maakt het voor veel mensen leuk om mee te doen en om te starten.
Zonnetje81 schreef:Ik ben benieuwd. Ik zou zeggen maak de M2 ook wat normaler in de zin van de snelheid achter elkaar. Niet dat ik daar last van heb in het Z1. Volgens mij moet je in het M2 van galop naar stap dan kan stap galop ook wel lijkt me.
Emilia schreef:Wat ik trouwens ook nooit begrepen heb is, dat ze het AX binnenkomen en groeten uit de B en L proeven gehaald hebben. Mag van mij wel weer terugkomen.
Mootje schreef:Sparkling, Als je alleen als ruiter beoordeelt wil worden, kan je beter FNRS gaan rijden
listiglistje schreef:Emilia schreef:Wat ik trouwens ook nooit begrepen heb is, dat ze het AX binnenkomen en groeten uit de B en L proeven gehaald hebben. Mag van mij wel weer terugkomen.
Omdat stilstaan misschien moeilijk is voor een 3/4/5 jarige qua concentratiezeker gezien vreemd terrein en nieuwe indrukken?
Ik vind dat nog niet zo slecht idee hoor, btw in het L1 moet je wel A afwenden/ stappen en G halthouden en afgroeten
listiglistje schreef:Emilia schreef:Wat ik trouwens ook nooit begrepen heb is, dat ze het AX binnenkomen en groeten uit de B en L proeven gehaald hebben. Mag van mij wel weer terugkomen.
Omdat stilstaan misschien moeilijk is voor een 3/4/5 jarige qua concentratiezeker gezien vreemd terrein en nieuwe indrukken?
Ik vind dat nog niet zo slecht idee hoor, btw in het L1 moet je wel A afwenden/ stappen en G halthouden en afgroeten
Mootje schreef:En dan heb je ook nog het 'probleem' dat het merendeel van de paarden in de B & L1 helemaal zo jong niet zijn (althans, bij mij in de regio).