Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

guccio schreef:Ik heb zo'n shirt zoals dat roze kingsland shirt hierboven alleen dan compleet wit dus ook geen reclame oid erop. Dacht dat dat wel is toegestaan icm met plastron en handschoenen?
pieteritus schreef:Persoonlijk vind ik dat ze zomertenue al in moeten laten gaan bij temperaturen van 22+ graden.
Zie je met die temperaturen nog voetballers of hardlopers met een compleet trainingspak rondrennen????
Kan er geen petitie aangedragen worden bij de KNHS mbt tot het verlagen van de temperatuursgrens?

Citaat:Nee het moet een blouse zijn. Staat ergens op de vorige pagina.
Citaat:Dressuur:
Het zomertenue bij dressuur hoef je geen rijjas te dragen, maar wel een wit, beige of geel overhemd of dressuurblouse (met korte of lange mouwen). Handschoenen en plastron zijn verplicht in het zomertenue.

SemperFi schreef:Ik heb altijd mijn jasje aan. Zondag reed er iemand voor mij in blouse, maar ookal is het 30 graden doe ik em aan. Vind het netjes en die 20 min (proefjes) kan je wel even doorzetten. Drink gewoon veel, vooraf de proef en tussendoor nog even en natuurlijk als ik klaar ben.