Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als ik iets van iemand zou willen weten over het onderwerp trainen had ik het zelf wel gevraagd. Citaat:Wat is dit nou voor conclusie?
'Als jij moet rijden met dit bit om je paard netjes te kunnen sturen .'
Dus nu kan ik mijn paard opeens niet meer sturen?

ehm.. ja dit lijkt me redelijk van toepassing jaLowara schreef:ehm.. ja dit lijkt me redelijk van toepassing ja
als je schijnbaar niet zonder een pessoa KAN starten, betekent dit toch een grove fout in je basis, en zul je dit rijtechnisch moeten oplossen.
neem het niet te letterijk en als persoonlijke aanval, want dit is absoluut niet zo bedoelt.
leer ervan, neem mee wat je kan!
ikzelf doe dit ook, en heeft me al veel geholpen ( bv HAW topics het commentaar)

kleinvosje schreef:Ik zal net als mijn collega Jury, die hier al gereageerd heeft, melden dat dit bit niet toegestaan is. Nu heb je al zeker twee juryleden die melden dat het niet mag. Ik heb vandaag een pony in de ring gehad met ook een bit met hefboomwerking, heeft dat ook te horen gekregen. Ik zag het te laat, na het derde onderdeel, en combinatie heeft proef daarom gewoon uitgereden. We hebben het daarna aangepast en ze mochten de tweede proef gewoon rijden.
TS wees verstandig, hang gewoon je trensje er weer in, en ga al die overbodige rompslomp niet aan. Zonde van je concentratie zo vlak voor de proef.

Pollewoppy schreef:Tja meid, dit had je op je klompen kunnen aanvoelen dat je zulke reacties zou gaan krijgen ookal is het niet waar je om vraagt...

hier ga je reacties op krijgen
Bedoelde er verder niks mee, maar veel hier zijn allergisch voor scherpere bitjes, hulpteugels enz.Lowara schreef:hier ga je reacties op krijgen

Pollewoppy schreef:Niet om hoe jij je paard rijdt, maar om hoe er gereageerd en vooral geoordeeld wordt hier op boktBedoelde er verder niks mee, maar veel hier zijn allergisch voor scherpere bitjes, hulpteugels enz.
Lowara schreef:hier ga je reacties op krijgen
Als je het topic doorgelezen had, had je gezien dat die reacties er al zijn
ik zit vanaf het begin al in dit topic
ging mij om haar laatste post.