Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dr_jacksel schreef:Om het paard te onderhouden, die er niet zelf voor gekozen heeft om bij jou te gaan leven en die wedstrijden te gaan lopenEN jij kan nog redelijk zelf kiezen wat voor werk je gaat doen enzo...
youngster"]
[quote="dr_jacksel schreef:Om het paard te onderhouden, die er niet zelf voor gekozen heeft om bij jou te gaan leven en die wedstrijden te gaan lopenEN jij kan nog redelijk zelf kiezen wat voor werk je gaat doen enzo...
dr_jacksel schreef:Als jij een dagje weinig zin hebt met werken dan doe je wat minder, of je meldt je ziek. Als jij een baan helemaal niets vindt kan je ermee stoppen, dat kan een paard niet...
dr_jacksel"]
[quote="runningkawa schreef:Maar jij kiest voor hem, dus is het ook normaal dat je voor hem werkt
tenminste zo kijk ik er tegen aan.
Misschien wilde hij helemaal geen dressuurpaard zijn maar een cross paard
Maar komt ie verdorie bij jou terecht![]()
Fitzroy schreef:Sorry Jacksel, maar dat is dus idd de manier waarop ik er tegenaan kijk. Hij mag 23 uur per dag lummelen, dus dan vind ik het niet teveel gevraagd als hij 1 uurtje per dag wat voor mij doet. Ik werk 8 uur voor hem.
Dus de verhouding is nog altijd in zijn voordeel.
suzanne schreef:Nou Sjuimpje....ik zou zeggen: kom er maar eens een handrem opzetten. En dan graag op concours, want thuis lukt het me zelf ook nog wel.
Ik zou het geweldig vinden. want mijn instructrice, die vast de minste niet is heeft ook bovenop een heuvel met hem gestaan.
Tuurlijk...je moet hem voor zijn, maar als je voor je donder gereden wordt ben je net een fractie van een sec te laat en dan ben je de klos.
Ik ben benieuwd hoe je het oplost.