HouvanPonys schreef:En daar was een meisje die kreeg nog les, het leek net alsof ze privé les kreeg, instructrice midden in de bak en maar heen en weer lopen en dat meisje bleef telkens op de volte.
Ja, als je dan met ongeveer 10 man in een 20x40 bak losrijdt, rijd dit niet fijn los.. Vooral dat je stukjes contragalop, en alles meepakt en wel dat je de hele bak doorrijdt, dat rijdt gewoon niet fijn, maargoed, dat heb je met allerlei niveau's wel, of je B of M rijdt, je hebt er dan wel last van..
Wat dat betreft ben ik soms best een takkewijf op concours denk ik. Als iemand me structureel in de weg rijdt en geen voorrang heeft, dan komt het mentale kookpunt dat ik ze gewoon een keer ondersteboven rij vanzelf
En o wee als ze dan ook nog commentaar durven te hebben of vuil durven te kijken naar me, dan leg ik wel even iets minder beleefd de bakregels uit
Niet als het een keer per ongeluk voorkomt hoor, maar als iemand echt aso aan het rijden is..En bij een binnenbaan kan de instructeur gewoon aan de kant gaan staan en in de meeste gevallen zijn voetgangers in de rijbaan dan ook verboden dus dan vraag ik ook wel om aan de kant te gaan staan.
Op grote terreinen stoort het me niet zo, dan zal ik er niks van zeggen. (Maar als ze net op mijn diagonaal staan terwijl ik aankom in middendraf ben ik echt niet degene die aan de kant gaat, rijbaan is voor de ruiters, zo werkt het voor mij dan weer wel)

maar soms zijn ze wel duur, alhoewel er ook wel goedkopere zijn -denkik-