Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
abeltje_xx schreef:ik ben ook heel benieuwd hoe ik dat komende zaterdag ga doen. ik denk dat ik haar maar zo laat mogelijk ga wassen en dan nog een paar schoonmaak checkups ga doen. want vanmorgen stond ze ook al helemaal groen op me te wachten, overal grasvlekken. camouflage-schimmel
KarinvdM schreef:Urielle schreef:Ik heb er even veel werk aan
Dat snap ik niet, ik ben met m'n donkerbruine echt heel wat eerder klaar.
Bij de schimmel moet ik altijd de manen en de hals wassen en de staart natuurlijk ook.
Dat doe ik bij de bruine niet hoor, ja de staart maar niet eens altijd.
ambre schreef:Die donkere paarden zie je het stof toch niet meer op als ze gaan zweten?Met een schimmel is dat pas lelijk.Hou die van mij het hele jaar door geschoren.
Nouvel schreef:de mijne ligt dus echt elke nacht wel op een of andere manier in de mest...
of met 'r hoofd, of met 'r hals, en bijna altijd met 'r benen...
KarinvdM schreef:Ja Cloris, die sleezy's werken prima, ik was en vlecht altijd al de avond voor een wedstrijd en hij is altijd schoon, de knotten blijven er ook mooi onder. Ik heb er ook eentje voor de donkerbruine.
KarinvdM schreef:abeltje_xx schreef:ik ben ook heel benieuwd hoe ik dat komende zaterdag ga doen. ik denk dat ik haar maar zo laat mogelijk ga wassen en dan nog een paar schoonmaak checkups ga doen. want vanmorgen stond ze ook al helemaal groen op me te wachten, overal grasvlekken. camouflage-schimmel
Daar heb je wel hulpmiddelen voor.
De mijne gaat met sleezy, deken en staartzak gewoon een paar uur naar buiten voor een concours.
KarinvdM schreef:Ja Cloris, die sleezy's werken prima, ik was en vlecht altijd al de avond voor een wedstrijd en hij is altijd schoon, de knotten blijven er ook mooi onder. Ik heb er ook eentje voor de donkerbruine.