Anky scoort 69.75 %

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:17

iik vind het nu wel stuk spannender nu de top of tijdje geblesseerd is geweest of om andere redenen en omdat er nu een heleboel goede nieuwkomers zijn,echt toppie.

Nathalietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:24

Anky met Salli aan de top!!!!!!! Yeah!!! She did it!!!!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:37

Anky maakte best nog wel wat foutjes met Salinero, maar goed, wel heel knap natuurlijk!

Ellen vond ik altijd sympathiek, maar vandaag bij het losrijden had ze blijkbaar even een meningsverschilletje met Silvano: oren plat naar achter en flink tandenknarsen...was in de ring blijkbaar weer over..
Sonja Gademan vond ik echt heel mooi gaan en Idocus liep naar mijn mening nogal scheef, misschien daarom minder punten?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:29

Rosina Hoopman! ze is 9e geworden van de 13! dus geloof dat ze nu kur mag rijden?!?!?!?

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:10

eerst komt nog de individule proef en zondag de kur maar die zal ze wel mogen starten.
Leuke meid he die Rosina, heb erg met dr gelachen in Duisburg!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 10:08

ja tis wel ene leuke meid, weet niet precies hoe ze in de paarden is! maar gewoon vind ik haar wel aardig!
vandaag is trouwens al de kur! ze moet om 16.45 rijden! of is gewoon de hele lijst, want ze staan er alle 14 op! en toch alleen de beste zoveel mochten meedoen?!?!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:48

O de rentree van Jamaica (Chronos) op nationaal niveau, niet verkeerd trouwens. Ik vond dat altijd zo'n super dier onder Imke.
Staat geloof ik al twee jaar bij Anne Kee.

Maakt er iemand nog video opnames???

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:55

Met nog 1 combinatie te gaan gaat Edward Gal aan de leiding in de Lichte Tour met Gribaldi.

edit: iedereen heeft nu gereden en Edward staat in de Lichte Tour aan kop!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 12:46

Natürlich!! Gribaldi über alles!! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 12:54

Zou echt te gek zijn als Edward dit jaar weer kampioen Lichte Tour zou worden
De prestaties van Edward en Lingh gisteren waren wisselend. Er zaten fantastische stukken tussen in de proef maar er werden ook heel veel fouten gemaakt. Duimen dat dat vandaag beter gaat!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:56

sorry mensen ik kan niet echt meepraten...ik en dressuur!!!! haha nee dat wil nog niet! ben alleen benieuwd hoe me clubgenootje het er vanaf brengt!!!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:59

Jippie schreef:
Zou echt te gek zijn als Edward dit jaar weer kampioen Lichte Tour zou worden
De prestaties van Edward en Lingh gisteren waren wisselend. Er zaten fantastische stukken tussen in de proef maar er werden ook heel veel fouten gemaakt. Duimen dat dat vandaag beter gaat!

ik hoop op Imke met Lancet, wordt nog spannend morgen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:25

mijn clubgenootje is 10e geworden in de kur van de 14!! toch netjes voor een 19 jarige die dit jaar er uit was met haar paard Geoliet omdat die een virus had!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:02

Caar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:17

Echt leuk dit, ben benieuwd wat er morgen weer allemaal gaat gebeuren.

Trouwens, vanavond was bij studio sport turnen van uit NIJMEGEN!! dan denk ik: als ze nou toch daar zijn met een camera ploeg.... zend dan ook dressuur uit! Frusty

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:31

De proef van Edward was vandaag Verdrietig (ik typ nu ff in plaats van kim Rianne dus...Knipoog )
De proef van Imke en LAncet hebben we helaas gemist......verslapen Gaaaap
Ellen ging wel heeeeel goed en Sonja ook.
Tineke nam bijna vliegles met Jazz.... Haha! en Im ging ook goed met Janssen.
Edward begin ging lekker maar toen had Lingh er niet zo'n zin meer in en besloot hij de wissels maar eens even te verknallen. Bloos hierdoor raakte Edward uit zijn concentratie en zette hij de 2e pirouette te snel in.....FOUTE PROEF! Koe
Anky ging met Krack ook de mist in bij de wissels maar Met Sallinero (ondanks een helikopter die over raasde Scheve mond ) ging het GEWELDIG!
Sonja ging ook erg lekker met Juppie en was erg tevreden!!!
Arjen ging ook super goed Nerd
Ellen had Sil SUPER aan het lopen en was dan ook erg tevreden met haar proef!!!!

Bij de inrijbak hebben we nog even gekeken naar Tommie Visser Vingers aflikken met Blue Ocean (Zing je mee???? Wijs: My bonny is over the ocean)
"My Tommie die reed op Blue Ocean..... "
Mooie kür gereden maar er zaten wat foutjes in. Stressie. Huilen Thamar Zweistra van het Hexagonteam is kampioene geworden.

Morgen volgt een verslag van die dag......
We gaan nu maar weer eens voorbereidingen treffen voor morgen....(wandelschoenen klaar zetten en een groot vangnet voor Tommie! Kwijl )

Groetjes, Kimmy en Rianne

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 15:03

reddytobias schreef:
ja tis wel ene leuke meid, weet niet precies hoe ze in de paarden is! maar gewoon vind ik haar wel aardig!

Dus als je 'in de paarden bent', dan ben je niet gewoon Scheve mond ?