Lydiaaa schreef:Een witte Br Event..
Ik ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

woeliej schreef:ik had nog niet mee gekregen dat je dressuur ook al met kleuren dekjes mag gaan starten..![]()
al lijkt het me persoonlijk ook 10x nix ales er ineens vanalles gekleurts door de dressuurringen heen gaat huppelen..
gezien ik zwart-wit tenue heb hou ik het bij een witte nep anky of verenigings dekje dat ook wit is. zou ook niet anders willen. dressuur heeft wat chiques, daar hoort gewoon wit of creme bij
Opzich wel heel fijn dekje en blijft ook heel mooi 
Vind die dekjes ook heel mooi en blijven ook heel goed (tenminste de gekleurden
angelalala schreef:ik heb een bruien van eskadron, wil die graag in het wit, maar die is er alleen met een groene, of, blauw, of roze randje ofss:S
@noraahlover,
heb je foto;s gezien, van dat dekje, die heb ik ook,
ik vind hem niet fijn:$
maar ik gebruik, nu dus een anky pad, en een andere witte, met goud randje.

Opzich wel goede dekjes die anky's
noraahlover schreef:Heb ook een tijdje een Anky gehad, maar die vond ik weer niet handig want die schoof onder mijn zadel omdat er geen lusjes aan zatenOpzich wel goede dekjes die anky's
woeliej schreef:noraahlover schreef:Heb ook een tijdje een Anky gehad, maar die vond ik weer niet handig want die schoof onder mijn zadel omdat er geen lusjes aan zatenOpzich wel goede dekjes die anky's
ik hoor wel meer dat anky's schuiven. heb er echter zelf totaal geen last van, op alle 3 de paarden niet. Vraag me toch af hoe dat komt dat ze bij sommige wel schuiven
Weet ook niet hoe het kan...