Ilja; jou startkaart wordt op 23 dec verzonden omdat ie op 1 jan ingaat. Alleen startkaarten die nu ingaan worden eerder verzonden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en was zeker slecht te lezen want dat klopt toch echt niet. Maar goed dat is ook al ruim 36 jaar geleden
Nibbit schreef:Ik vind het er wel goed uitzien, alleen moet voor de club apart inloggen en daar heb ik geen code van en die wil de site ook niet sturen? Moet eigenlijk coupons bestellen voor de leden en een aantal startkaarten afmelden...
Ilja; jou startkaart wordt op 23 dec verzonden omdat ie op 1 jan ingaat. Alleen startkaarten die nu ingaan worden eerder verzonden
Ilja000 schreef:Nibbit schreef:Ik vind het er wel goed uitzien, alleen moet voor de club apart inloggen en daar heb ik geen code van en die wil de site ook niet sturen? Moet eigenlijk coupons bestellen voor de leden en een aantal startkaarten afmelden...
Dank je wel! Scheelt weer een onnodig telefoontje naar de kNHS

Tizzy1 schreef:Lielle schreef:heb je al angevinkt dat je ook afgemelde paarden wil zien?
Yeps, en nog steeds maar 1 paard te zien....